عصر بازار

معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان خبر داد

پرداخت تسهیلات به طرح‎‎های خلاقانه جوانان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان

عصر اعتبار- معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان با اشاره به دو برابر شدن حمایت‎‎های مالی از برنامه‌های سمن‎‎های جوانان، از انجام توافق برای پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به طرح‎‎های خلاقانه جوانان کشور خبر داد.

پرداخت تسهیلات به طرح‎‎های خلاقانه جوانان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، "محمدرضا رستمی" در آیین افتتاح خانه جوان یزد با اشاره به این که خانه جوان یزد دهمین خانه جوان راه اندازی شده در کشور بوده است، اظهار کرد: تا پایان دولت یازدهم در تمامی مراکز استانهای کشور خانه جوان راه اندازی خواهد شد.

    وی افتتاح خانه جوان  در شهرهای کشور را بیانگر گفتمان غالب در کشور و نشان دهند رویکرد و سیاست‎‎های دولت تدبیر و امید خواند و تصریح کرد: اگر در سه سال گذشته اصرار به بازگشت خانه‎‎های جوان به شهرهای کشورمان بوده، براساس رویکرد دولت تدبیر و امید درخصوص رفع جوان هراسی و اعتماد به جوانان در کشور است.

    رستمی گفت: متاسفانه از ابتدای فعالیت دولت یازدهم یک جریان فکری عجیبی در کشور مانع شکل گیری مشارکت جوانان می‎‎شد در حالی که دولت بر این باور بود که این بسیج اجتماعی می‎‎تواند سرمنشاء بسیاری از حرکت‎‎های بزرگ در کشور باشد؛ لذا بر همین اساس نیز سیاست دولت ایجاد 2000 سمن جوانان بود که تاکنون1700 مورد آنها تشکیل شده است.

    وی همچنین از برگزاری دوره‎‎های توانمندسازی در سراسر کشور در راستای پافشاری به بازگشت جوانانی که سالها خانه نشین بوده‎‎اند، خبر داد.

    معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: امسال شاهد راه اندازی مجامع جوانان در تمام استانهای کشور خواهیم بود و در قالب برگزاری انتخابات، شورای عالی جوانان کشور شکل خواهد گرفت که نمایندگان آن در تمام مجامع کشور حضور خواهند داشت و از حقوق جوانان دفاع خواهند کرد.

    وی همچنین از مذاکرات صورت گرفته با یونسکو و سازمان‎‎های بین المللی برای حضور نمایندگان این شورا در نشست‎‎های مجامع مذکور خبر داد و گفت: معتقد هستیم که حضور جوانان کشورمان در مجامع بین المللی نه تنها تهدید؛ بلکه فرصتی برای انتقال پیام صلح و دوستی جمهوری اسلامی و پایان ایران‎‎‎‎هراسی در عرصه‎‎های بین المللی است.

    رستمی همچنین با بیان این که در سال گذشته به ازای هر برنامه سازمان‎‎های مردم نهاد حمایت مالی معادل هفت میلیون تومان از سمن‎‎ها انجام می‎‎شده است، اعلام کرد: امسال این حمایت دو برابر شده است و امیدواریم با حمایت‌های دولت و مردم، طرح‌های موثرتری از جوانان را شاهد باشیم.

    وی افزود: همچنین براساس توافقات اخیر که امیدواریم تا یک ماه آینده عملیاتی شود، به طرح‎‎های خلاقانه جوانان تا سقف 100 میلیون تومان تسهیلات چهار درصد پرداخت خواهد شد.

    معاون ساماندهی امور جوانان کشور در پایان نیز از مسئولان استانداری یزد خواست تا در زمینه تجهیز خانه جوان استان مساعدت لازم را داشته باشند تا هر چه سریعتر سمن‎‎های جوانان فعالیت‎‎های خود را در این مکان آغاز کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو