عصر بازار

نعمت زاده :

اتصال به بازارهای خارجی راه نجات کشور است

عصر اعتبار- وزیر صنعت ، معدن و تجارت اتصال به بازار های خارجی را راه نجات کشور دانست و گفت : باید برای حضور بیشتر در بازار های خارجی تلاش کنیم.

اتصال به بازارهای خارجی راه نجات کشور است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، محمدرضا نعمت زاده روز پنجشنبه در آیین بهره برداری شرکت آریا ترانسفو در شهمیرزاد در سمنان افزود : اکنون باید به بازارهای خارجی متصل شویم و این راه نجات کشور است.

    وی اظهار داشت: ایران اسلامی یکی از کشور هایی است که چراغ برق با دیزل برق تولید می کردیم و امروز در صنعت برق 95 درصد خودکفا هستیم.
    وی خاطرنشان کرد : خوشبختانه همچنین امروز در زمینه طراحی، طراحی تجهیزات، مهندسی، تولید ژنراتور به پیشرفت های بزرگی دست یافتیم.
    وزیر صنعت ، معان و تجارت یادآور شد : این در حالی است که حدود نیمی از نیروگاه های کشور با تجهیزات ایرانی مشغول به کار هستند.
    وی یادآور شد : در تابلوهای برق ، سیستم های کنترل، انواع کابل و اتصالات زمینه بسیار خوبی داریم و باید برای ایجاد پایگاه های تولیدی و صادراتی گام برداریم.
    نعمت زاده با اشاره به توانمندی تولید شرکت آریا ترانسفو اشاره و تصریح کرد : شرکت ترانسفو باید نیمی از تولیدات و محصولات خود را صادر کند و باید صادرات محور باشد.
    به گفته وی با راه اندازی این شرکت در تولید ترانسفورماتور خودکفا شدیم.
    وی با اشاره به ظرفیت بالای توان کشور، مدیران، جوانان، منابع طبیعی گفت :رهبر معظم انقلاب از عملکرد دولت و فرماندهی اقتصاد مقاومتی در این مدت ابراز رضایت دارند.
    وزیر صنعت ، معادن و تجارت با تقدیر از همکاری بانک های کشور با بخش صنعت یادآور شد: تاکنون به چهار هزار و 700 واحدهای تولیدی کوچک و متوسط کشور تسهیلات رونق اقتصادی پرداخت شده و امیدواریم این رقم تا پایان شهریور ماه به 10 هزار واحد برسد.
    نعمت زاده تاکید کرد: نظام اسلامی در خدمت توسعه کشور است و باید بخشی از توانمند های کشور در سه سال گذشته بیان شود.
    وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: اولین فایناس در سال 69 برای شرکت آریا ترانسفو زنجان گشایش یافت و امیدواریم محصولات این شرکت به بازارهای جهانی صادر شود.
    در استان سمنان حدود یک هزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی فعالیت دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو