عصر بازار

تقدیر جهانگیری و تحسین نعمت زاده از نقش حمایتی بانک ملی ایران در راه‌اندازی شرکت‌های آریاترانسفو

عصر اعتبار- در آیین افتتاح و راه‌اندازی شرکت‌های آریاترانسفو (شرق و قدرت) معاون اول رئیس جمهور از نقش حمایتی بانک ملی ایران در راه‌اندازی این شرکت‌ها تقدیر کرد.

تقدیر جهانگیری و تحسین نعمت زاده از نقش حمایتی بانک ملی ایران در راه‌اندازی شرکت‌های آریاترانسفو
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، اسحاق جهانگیری در این مراسم ابراز داشت: این دو شرکت با سرمایه 600 میلیارد تومان راه‌اندازی شدند که حدود 450 میلیارد تومان آن را بانک ملی ایران تأمین کرده است. وقتی یک بانک دولتی در طرحی بزرگ شرکت می‌کند، باید از نظام بانکی تقدیر کنیم که به همین علت از بانک ملی ایران تقدیر می‌کنم.
    وی نظام بانکی را مظلوم دانست که بار اصلی تأمین منابع مورد نیاز اقتصاد کشور را برعهده دارد. معاون اول رئیس جمهور افزود: نظام بانکی امسال 500 هزار میلیارد تومان به بخش خصوصی پرداخت خواهد کرد. همچنین پرداخت تسهیلات توسط شبکه بانکی در 4 ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته، 37 درصد رشد داشته است.
    همچنین در این مراسم که با حضور مدیر عامل ، اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران، استاندار سمنان و مسئولان استانی برگزار شد، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر ضرورت حمایت از تولید داخل و ایجاد اشتغال، از حمایت بانک ملی ایران برای راه‌اندازی این دو شرکت تقدیر کرد و حضور این بانک را در عرصه حمایت از صنعت کشور قابل تحسین دانست.
    مدیر عامل شرکت‌های آریاترانسفو نیز در مراسم مذکور، راه‌اندازی این دو شرکت را نمونه بسیار خوب از رابطه و تعامل تولید و بانک دانست و از مدیر عامل بانک ملی ایران به جهت حمایت‌های زیاد وی در راه اندازی این شرکت ها تقدیر کرد و گفت: حمایت مالی بانک ملی ایران در راه اندازی این شرکت ها بسیار موثر بود و به درستی این بانک، حامی تولید است.
    پیش از آیین افتتاح این دو شرکت، هیأت بانک ملی ایران متشکل از مدیر عامل، برات کریمی و غلامرضا پناهی اعضای هیأت مدیره، اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور، هدایتی رئیس شعبه مرکزی تهران و مونسان رئیس اداره امور شعب استان سمنان از بخش‌های مختلف این دو شرکت بازدید کردند.
    در این بازدید، مدیر عامل شرکت های آریا ترانسفو گزارشی از فعالیت، تولیدات و مشخصات این دو شرکت ارائه کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو