عصر بازار

حسین زاده :

شعبه های خارج از کشور بانک ملی پس از برجام با ۲۲ بانک جهان ارتباط مالی دارند

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک ملی ایران اعلام کرد:بانک ملی ایران از ابتدای سال جاری و از زمان ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مبنی بر حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط تاکنون اقدام به پرداخت تسهیلات به ۲۰۰۶ بنگاه به ارزش بالغ بر ۹ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال نموده است.

شعبه های خارج از کشور بانک ملی پس از برجام با ۲۲ بانک جهان ارتباط مالی دارند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمد رضا حسین زاده در جلسه شورای اداری استان سمنان که با حضور معاون اول رییس جمهورو وزیر صنعت ،معدن و تجارت برگزار شد،گفت:نظام بانکی قرار است برای تحقق اهداف دولت محترم تدبیر و امید،مبلغ 16 هزار میلیارد تومان به 7500 واحد تولیدی کوچک و متوسط پرداخت نماید. بر این اساس به منظور پیگیری و اجرای سریعتر این برنامه‌ ، ستاد اقتصاد مقاومتی در بانک ملی ایران تشکیل شده است.
    وی افزود:علاوه بر این، بانک ملی ایران رسیدگی به 821 بنگاه معرفی شده از طرف کارگروه‌های استانی را در دست اقدام داشته تا ظرف ماه جاری نسبت به تعیین تکلیف درخواست‌های ایشان اقدام نماید.
    به گفته حسین زاده ،این بانک با تشکیل کارگروه‌های ستادی و استانی، برگزاری همایش مدیران و اعضای کارگروه‌ها و با همکاری وزارت صنعت ، معدن و تجارت و استانداران محترم، برنامه حمایت از بنگاه‌های دارای توجیه را بدون محدودیت در دستور کار داشته و آمادگی دارد به درخواست‌های واصله رسیدگی و اقدام نماید.
    مدیرعامل بانک ملی ایران تصریح کرد:همچنین تا پایان تیرماه امسال بانک ملی ایران موفق شده 22 هزار و 270 فقره تسهیلات سرمایه در گردش به مبلغ 22هزار و 923 میلیارد ریال برای حمایت از تولید و اشتغال پرداخت نماید.
    وی با اشاره به فضای مناسب ایجاد شده در پسا برجام برای فعالیت های بین المللی بانک ها تشریح کرد:بانک ملی ایران با توجه به امکانات گسترده در خارج از کشور فعالیت های بین المللی خود را با قدرت آغاز کرده به طوری که در حال حاضر با بیش از 22 بانک بین المللی ارتباطات مالی دارد.
    حسین زاده گفت:با خدمات گسترده شعب بانک ملی ایران در خارج از کشور،امکان صادرات و واردات برای تجار و بازرگانان کشور تسهیل شده است ،به طورى که در ماه هاى اخیر 17000  پیام و حواله هاى سوئیفتى ( وارده و صادره ) و نیز نزدیک 1000 اعتبار اسنادى و حواله هاى بازرگانى با بانک هاى خارجى داشته ایم بنابر این شرکت هاى صادر کننده مى توانند ارز حاصل از صادرات خود را از طریق شعب خارج از کشور بانک ملى ایران به داخل کشور انتقال دهند و حتى اگر تمایل داشتند مى توانند ارز خود را به قیمت نرخ روز به بانک ملى ایران بفروشند .
    در بخشی از این جلسه وزیر صنعت،معدن و تجارت از اقدامات موثر بانک ملی ایران در حمایت از تولید و صنعت بویژه بزرگترین کارخانه تولید ترانسفورماتور کشور تقدیر کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو