عصر بازار

تهاتر مطالبات سازمان تامین اجتماعی با اموال منقول و غیر منقول کارفرمایان

عصر اعتبار- مدیرکل اموراستان‌های سازمان تامین اجتماعی از انجام ٢٢ مورد تهاتر مطالبات سازمان با اموال منقول و غیر منقول کارفرمایان در هفته دولت خبر داد.

تهاتر مطالبات سازمان تامین اجتماعی با اموال منقول و غیر منقول کارفرمایان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، رضا امینی گفت: هماهنگی و ارائه طریق مدیران کل و مدیریت‌های درمان استان ها در خصوص تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیریت و هدایت استان ها برای دریافت لیست حق بیمه و صدور برگ پرداخت بیمه شدگان به صورت غیرحضوری و ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی جزو برنامه‌های در نظر گرفته شده این اداره کل، در هفته دولت است.

    وی افزود: برنامه‌ریزی برای انجام سفرهای استانی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و هیات همراه و برنامه ریزی افتتاح و کلنگ زنی در ادارات کل و مدیریت‌های درمان استانها در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، هفته تامین اجتماعی و هفته دولت، از دیگر برنامه‌های حوزه امور استان ها است.

    امینی خاطرنشان کرد: بهسازی و آمایش واحدها و صدور مجوز ایجاد شعب اقماری، ارزیابی مدیران کل استانها از منظر واحدهای ستادی، تهیه گزارشات سیمای استان با هدف ارزیابی عملکرد استانها و ایجاد بانک جامع اطلاعاتی از استانها، برگزاری کمیته انتصابات و بررسی صلاحیت و عملکرد گزینه‌های تصدی سمتهای مدیریتی، هماهنگی کمیته سیاستگذاری ساخت و ساز استانها، نظارت بر عملکرد مدیران کل استانها و نظارت سیستمی بر عملکرد استانها نیز جزو اقداماتی است که در هفته دولت اجرایی می‌شود.

    مدیرکل امور استان های سازمان تامین اجتماعی با اشاره به انجام تهاتر مطالبات تامین اذعان کرد: مقرر شده ٢٢ مورد تهاتر مطالبات سازمان با اموال منقول و غیر منقول کارفرمایان در هفته دولت نهایی شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی