عصر بازار

۱۲ روش که در کنار شغل تمام وقت پول بیشتری به دست بیاورید

عصر اعتبار- در دنیایی که سطح مسئولیت‌های‌مان سر به فلک می‌کشد، برای بزرگ‌سالان امری عادی است که ۲ شغل یا بیش‌تر داشته‌باشند تا پول بیش‌تری به‌دست بیاورند و از پس نیازها بربیایند. هدف‌مان چه تامین هزینه‌ی تحصیل‌مان، کمک مالی به عشق‌مان، یا حتی اطمینان از تامین مالی‌مان باشد، به عهده گرفتن بیش از یک شغل دیگر امری غیرعادی نیست.

۱۲ روش که در کنار شغل تمام وقت پول بیشتری به دست بیاورید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از عصر بازار، اکنون ما با محیط‌مان و تغییرات بی‌پایانی که در مسیرمان قرار می‌گیرند وفق‌پذیری بیش‌تری داریم، و این باعث می‌شود شهامت پیدا کنیم و از حد متوسط فراتر برویم.

    در این عصر نوین، فناوری پیشرفته چیزی است که آدم‌ها از آن سود می‌برد. فناوری اکنون به سکویی تبدیل شده‌است که در آن کارها سریع‌تر انجام می‌شود و برقراری ارتباط آسان‌تر است. کارآفرینان و کارجویان از طریق این مجراها به اینترنت وابسته شده‌اند.

    با این حال برای بعضی‌ها می‌توانند به روش‌های قدیمی پول درآورند. مجموعه مهارت‌های شما و توانایی‌های درونی‌تان می‌تواند معرف خدماتی باشد که می‌توانید ارائه کنید.

    اگر دارید به گسترش افق‌های‌تان و یافتن منابع جدید درآمد فکر می‌کنید، درست آمده‌اید. در این‌جا فهرستی از شغل‌هایی وجود دارد که می‌توانند کمک‌تان کنند پول بیش‌تری را که نیاز دارید به‌دست بیاورید: ‌

    1. به‌صورت برخط تدریس خصوصی کنید

    تدریس خصوصی برخط برای کسانی که شغل‌های روزانه دارند، تبدیل به شغلی متداول شده‌است. نکته‌ی خوب این شغل آن است ک

    ه می‌توانید کاملا روی زمان‌تان کنترل داشته‌باشید. بیش‌تر کسانی که به‌صورت برخط تدریس خصوصی می‌کنند، برای غیرانگلیسی زبان‌ها که از کشورهایی مثل کره‌ی جنوبی یا چین هستند، درس‌های زبان انگلیسی ارائه می‌کنند.

    2. نویسنده‌ی برخط باشید

    این یکی دیگر از شغل‌های نیمه‌وقت متداول برای کارجویان است. هرچند این کمی پیچیده‌تر از تدریس خصوصی برخط است، گرفتن شغلی به عنوان نویسنده‌ی برخط روشی مطمئن برای وسعت دادن دانش‌تان درباره‌ی چیزی است که قبلا با آن مواجه نشده‌بودید.

    3. در یوتیوب ویدئو ارسال کنید

    کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مانند یوتیوب به کاربران روش‌های جالب و جذابی ارائه می‌کنند که به وسیله‌ی ارسال ویدئو در وب‌گاه‌شان به راحتی پول درآورند. کلیپ‌هایی که دربردارنده‌ی محتوای پورنوگرافی، توهین‌آمیز، و/یا نامناسب باشند موانع مهمی برای کارتان خواهندبود. با یاد داشته‌باشید اگر می‌خواهید به‌صورت برخط پول درآورید، از راه درست این کار را بکنید.

    4. روی سهام سرمایه‌گذاری کنید

    سرمایه‌گذاری روی سهام حوزه‌ای است که کارآفرینان معمولا به آن وارد می‌شوند. سرمایه‌گذاری پول‌تان روی سهام و اوراق قرضه در بازارهای بین‌المللی، با ریسکی همراه است که باید آمادگی آن را داشته‌باشید. اگر فکر می‌کنید آن‌قدر شهامت دارید که پس‌اندازتان را در آن بگذارید، سراغ آن بروید. فقط مطمئن شوید یک مشاور مالی دارید که پیشرفت‌تان را رصد می‌کند.

    5. مشاور آزاد شوید

    اگر در موضوعی خاص، مثل حسابداری، حقوق، یا فروش دانش گسترده‌ای دارید، این نوع شغل نیمه‌وقت برای‌تان مناسب است. تجارب گذشته‌ی خودتان را که باعث شده‌است در رشته‌تان متخصص شوید ارزیابی کنید. اکنون کارفرمایان تمایل دارند برای پوشش دادن پروژه‌های کوتاه‌مدت‌شان کارکنان آزاد را استخدام کنند.

    6. کارهای تایپی ارائه کنید

    آیا به مهارت تایپ‌تان می‌بالید؟ با یافتن کارفرمایانی که برای تکمیل پروژه‌های تایپی‌شان به کمک نیاز دارند، اجازه بدهید مهارت‌تان آشکار شود. این نوع شغل معمولا ضرب‌الاجل دارد، بنابراین مطمئن شوید کار را مطابق قرار به پایان می‌رسانید.

    7. پرستار بچه شوید

    اگر از این‌که تمام روز مقابل رایانه کار کنید خسته شده‌اید و به زمانی نیاز دارید که همراه با راحتی پول دربیاورید، گرفتن شغلی به عنوان پرستار بچه می‌تواند برای‌تان مناسب باشد. بچه‌ها می‌توانند رییس‌تان باشند و تنها پیش‌نیاز شغلی‌تان این است که آنها را شاد نگه‌دارید. این توافقی برد-برد است، درست است؟

    8. کارهای شبانه بگیرید

    اگر عاشق زندگی شبانه‌ی فعال هستید، با یافتن شغل‌هایی که از 6 عصر شروع می‌شوند به استقبال آن بروید. شغل‌هایی مثل متصدی داروخانه های شبانه روزی، پیشخدمت رستوران، یا خیلی شغل‌های دیگری هستند که می‌توانید در این زمینه پیدا کنید.

    9. شیرینی‌های خانگی بفروشید

    اگر ابزار، دانش، و یک کتاب دستورالعمل کوچک دارید، فروش کلوچه، کیک‌های فنجانی، نان، و دیگر شیرینی‌های خانگی می‌تواند برای‌تان یک کار فوق‌العاده باشد. به کیفیت کارتان توجه کنید، چون این برترین دارایی‌تان در بین رقبای‌تان خواهدبود.

    10. راننده‌ی جاده ها باشید

    کسی که عاشق رانندگی است و قواعد جاده‌ها را می‌داند فردی ایده‌آل برای رانندگی در یک شرکت حمل و نقل ترانزیت است. اگر فکر می‌کنید این ویژگی‌ها را دارید، چرا سعی نمی‌کنید آن را امتحان کنید؟

    11. مترجم برخط باشید

    اگر فردی دو زبانه یا چند زبانه هستید، فهرست طویلی از کارفرمایانی وجود دارد که در انتظار استخدام فردی با مهارت‌های شما هستند.

    12. کالاهای دست دوم بفروشید، مانند ابزارآلات

    با فروش برخط ابزارآلات قدیمی‌تان از شر آنها خلاص شوید. با این کار نه‌تنها از آنها سود می‌کنید، بلکه با فروش‌شان به قیمتی پایین می‌توانید فردی را خیلی خوشحال کنید!

    امیدوارم این فهرست کمک‌تان کند شغل نیمه‌وقت جدیدتان را انتخاب کنید! در تلاش جدیدتان موفق باشید!

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو