عصر بازار

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور:

حمایت از سرمایه گذار اولویت اصلی دولت تدبیر و امید است

عصر اعتبار- «سید کامل تقوی نژاد» رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: حمایت از سرمایه گذار اولویت اصلی دولت تدبیر و امید است و مشوق های مالیاتی خوبی در کشور وجود دارد که سرمایه گذاران و فعالان بخش اقتصادی باید از این فرصت استفاده کنند.

حمایت از سرمایه گذار اولویت اصلی دولت تدبیر و امید است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از شادا، تقوی نژاد در جمع فعالان اقتصادی و نمایندگان تشکل های خصوصی آذربایجان شرقی افزود: بحث تعامل با فعالان اقتصادی و عدالت در مشکلات اقتصادی در دستور کار وزارت اقتصادی و دارایی قرار دارد و به همین منظور تهدیدها و تشویق هایی در نظر گرفته شده تا در شرایط رکود مشکلات را حل کنیم.
    وی با تاکید بر اینکه راه حل نظام مالیاتی کشور در شفافیت است، ادامه داد: در موارد مختلف در حمایت از سرمایه گذاری دستورات بسیار روشن و شفافی وجود دارد که اگر مورد توجه قرار گیرد تمام مشکلات رفع خواهد شد.
    او تاکید کرد: حمایت از سرمایه گذار اولویت اصلی دولت تدبیر و امید است و مشوق های مالیاتی خوبی در کشور وجود دارد که باید از این فرصت سرمایه گذاران و فعالان بخش اقتصادی استفاده کنند.
    رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور افزود: تمامی فعالیت های صنعتی، معدنی و گردشگری که از ابتدای سال جاری شروع شوند تا 5 سال از پرداخت مالیات معاف می شوند.
    تقوی نژاد گفت: این معافیت ها در شهرک صنعتی به مدت هفت سال، در منطقه محروم 10 سال، شهرک صنعتی در منطقه محروم 13 سال و برای شرکت دانش بینان 15 سال خواهد بود و اگر تعداد کارکنان این واحدها بالای 50 نفر باشند و هر ساله 50 درصد به اشتغال اضافه شود هر سال، یکسال به معافیت آن اضافه می شود.
    وی با اشاره به مشوق های فراوانی که در نظر گرفته شده است، گفت: اعتقاد داریم بر اساس قانون بودجه که در اختیار ما قرار گرفته میزان افزایش درآمد پیش بینی شده به هیچ وجه قصد وارد کردن فشار به واحدها را ندارد و به نسبت سود و زیان واحد تولیدی مالیات دریافت می شود.
    تقوی نژاد تاکید کرد: طرح جامع مالیاتی می تواند مالیات را نجات دهد و تعامل واقعی بر اساس اسناد اجرا و سیستم مالیاتی ما اسلامی شود.
    وی اظهارداشت: معاملات بالای 50 میلیون ریال باید از طریق سیستم بانکی انجام شود و اظهارنامه ها و پرداخت ها نیز الکترونیکی شوند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو