عصر بازار

مدیر عامل بانک ملی ایران:

تأمین بیشترین حجم سرمایه برای راه‌اندازی شرکت‌های آریاترانسفو نشانگر توانمندی بانک ملی ایران است

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک ملی ایران ابراز داشت: تأمین ۴۵۰ میلیارد تومان از ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه مورد نیاز شرکت‌های آریاترانسفو (بزرگترین کارخانه تولید ترانسفورماتور کشور) توسط بانک ملی ایران نشانگر توانمندی این بانک است.

تأمین بیشترین حجم سرمایه برای راه‌اندازی شرکت‌های آریاترانسفو نشانگر توانمندی بانک ملی ایران است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمدرضا حسین‌زاده که در حاشیه سفر به استان سمنان و افتتاح شرکت‌های آریاترانسفو در همایش مدیران ارشد بانک ملی ایران در استان حضور یافته بود، با گرامیداشت هفته دولت، عملکرد بانک ملی استان سمنان را مورد تقدیر قرار داد و سطح بالای شاخص های عملکردی استان را الگویی برای سایر ادارات امور شعب بانک دانست.
    وی با بیان این نکته که در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تأمین 90 درصد منابع موردنیاز واحدهای تولیدی و صنعتی کشور بر عهده بانکهاست، افزود: تجهیز منابع ارزان قیمت، مدیریت در پرداخت تسهیلات و برنامه محور بودن لازمه ارتقای بانک  بوده و رمز موفقیت در این استان، اقدام هماهنگ همکاران در چارچوب برنامه هاست.
    مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن تاکید بر ضرورت کنترل مستمر عملکرد شعب، ارتقای فعالیت‌های ارزی را با توجه به شرایط مساعد پسا برجام مورد تاکید قرار داد.
    وی عدم محدودیت در انجام امور ارزی با اکثر کشورهای اروپایی بویژه از طریق شعبه هامبورگ را یادآور شد و ادامه داد: با توجه به ظرفیت بالای صنعتی در استان سمنان و برقراری تمامی خدمات ارزی، فعالیت‌های این حوزه باید با شناسایی و جذب شرکت های بزرگ منطقه تقویت گردد.
    حسین‌زاده بر ضرورت تعهد سازمانی و ایفای درست مسئولیت ها توسط مدیران و کارکنان برای موفقیت بیش از پیش بانک ملی ایران تأکید کرد.
    وی دربخش دیگری از سخنان خود از خدمات جدید حوزه بانکداری الکترونیک این بانک خبر داد و استفاده از مزیت‌های صدور کارت‌های اعتباری، اوراق گواهی سپرده و کانون جوانه ها را مورد تأکید قرار داد.
    برات کریمی عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران نیز ضمن مطلوب ارزیابی کردن عملکرد اداره امور شعب استان سمنان، راهکارهای حفظ و ارتقای موقعیت بانک ملی استان را در منطقه بیان داشت.
    وی بانک ملی استان سمنان را از نظر سلامت اخلاقی و رفتاری، ویژه دانست و ابراز امیدواری کرد در آینده نیز شاهد تداوم این روند مثبت باشیم.
    در ادامه اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور نیز از عملکرد مطلوب بانک ملّی استان تقدیر کرد و موفقیت‌های حاصله را نتیجه مدیریت صحیح و تلاش متعصبانه و متعهدانه همکاران در واحدهای ستاد و صف دانست.
    در ابتدای این همایش، حسن مونسان رئیس اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان سمنان گزارشی از عملکرد بانک ملّی استان در بخش‌های مختلف ارائه کرد و با توجه به کسب رتبه ششم کشوری و سوم منطقه ای در تجهیز منابع ورتبه اول کشوری در وصول مطالبات، از همراهی مدیران و کارکنان تقدیر کرد.
    وی گفت: کسب رتبه‌های اول در پایانه‌های فروش و خودپردازها و صدور کارت هدیه، ارتقای سهم بازار و حفظ رتبه اول جذب منابع در شبکه بانکی استان نیز حاصل تلاش جمعی همکاران است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو