عصر بازار

معاون استانداری مازندران:

زیرساختهای پست‌بانک ایران موجب تسهیل ایجاد دولت الکترونیک در سطح استان می‌شود

عصر اعتبار- حسن خیریان‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران در جلسه شورای اداری مدیریت شعب پست‌بانک این استان گفت: وجود زیرساختهای مناسب و گسترده پست‌بانک ایران موجب تسهیل در ایجاد و راه‌اندازی دولت الکترونیک و استان مجازی در سطح مازندران شده است.

زیرساختهای پست‌بانک ایران موجب تسهیل ایجاد دولت الکترونیک در سطح استان می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی تصریح کرد: این بانک به عنوان بانک تخصصی و توسعه‌ای زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با دارا بودن 12هزار و 500 نقطه تماس فرصت خوبی را برای خدمت رسانی به مردم فراهم ساخته است.
    خیریان‌پور افزود: در حال حاضر 17شعبه مستقل و 430 باجه نمایندگی بانکی پست‌بانک ایران در سطح استان مازندران فعالیت می‌کند که این خود بستر مناسبی برای همکاری با مجموعه استانداری و بیش از 1900دهیاری در سطح استان است.
    وی اضافه کرد: خوشبختانه در بخش برون‌سپاری پست‌بانک ایران بسیار خوب عمل کرده است و خدمات خود را به بخش‌های خصوصی واگذار کرده است.
    معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری عنوان کرد: در ابتدای ایجاد دفاتر پیشخوان فقط 100خدمت ازجمله خدمات پست‌بانک ارائه می‌شد اما در حال حاضر به بیش از 250خدمت افزایش یافته است.
    خیریان‌پور خاطرنشان ساخت: پست‌بانک ایران سرمایه‌های خرد روستائیان را جذب کرده و تسهیلات خوبی را در اختیار آنان قرار داده است که موجب تقویت جایگاه این بانک و هدایت سرمایه‌های خرد به بخش‌های اعتباری و تولیدی کشور می‌شود.
    وی ضمن تأکید بر معرفی خدمات پست‌بانک به دستگاهها و افکارعمومی گفت: مجموعه استانداری، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌های استان نهایت همکاری خود را با این بانک اعلام می‌دارند.
    معاون استانداری مازندران اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی است که مسئولان دولتی بتوانند خدمات را به مردم معرفی کنند و به همین مناسبت 799طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 6هزار و 220میلیارد ریال در سطح استان مازندران با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیأت همراه وی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
    وی با اشاره به ظرفیت‌های فرا استانی و فراکشوری استان مازندران عنوان کرد: همجواری با پایتخت و کشورهای حوزه دریای خزر، سه بندر فعال، سه فرودگاه فعال، گمرک فعال و سایر بخش‌های ویژه ازجمله منابع طبیعی، جنگل‌ها و دریا موجب شده که این استان نقش ویژه‌ای داشته باشد.
    خیریان‌پور تصریح کرد: استان مازندران دومین استانی است که برای اجرای کامل دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری در نظر گرفته شده و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز توجه ویژ‌ه‌ای به آن دارد بطوریکه طی یکسال اخیر بیش از 6هزار و 500میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و به سمت استان مجازی حرکت می‌کنیم.
    وی در پایان خواستار گسترش همکاری‌ها و توسعه خدمات پایه‌ای بانکی در روستاها شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی