عصر بازار

امام جمعه قائم‌شهر:

خدمت‌رسانی پست‌بانک ایران در روستاها بسیار ارزشمند است

عصر اعتبار- آیت‌الله معلمی نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان مازندران و امام جمعه شهرستان قائمشهر در دیدار دکتر فرحی مدیرعامل پست‌بانک ایران با وی گفت: کار این بانک و خدمت‌رسانی آن در روستاها بسیار ارزشمند است.

خدمت‌رسانی پست‌بانک ایران در روستاها بسیار ارزشمند است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی تصریح کرد؛ خدمات این بانک در روستاها موجب افزایش رفاه مردم، کاهش ترددهای غیرضرور و کاهش مصرف سوخت و جلوگیری از اتلاف وقت مردم شده که این اقدامات حاصل پیشرفت کشور و توسعه ابزارهای الکترونیکی است.
    آیت‌الله معلمی افزود: هریک از مسئولان و کارکنان در رده‌های مختلف و هرجایی که هستند بایستی احساس تکلیف کرده و دلبسته به کار خود باشند. این همان چیزی است که مقام معظم رهبری می‌خواهد و توقع و انتظار ملت هم از دولتمردان همین است.
    امام جمعه قائم‌شهر تأکید کرد: فرصت‌ها در حال از دست رفتن است پس باید از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کرد و امکانات لازم را برای مردم مهیا نمود.
    وی بیان داشت: انسان باید با جدیت و خالصانه وظایف خود را بخوبی انجام دهد و کاری کند که در پیشگاه خداوند متعال ارزشمند باشد.
    همچنین دکتر فرحی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از خدمات و فعالیت‌های پست‌بانک ایران گفت: همواره تعاملات خوبی با مجموعه دستگاه‌های اجرایی از جمله استانداری‌ها و فرمانداری‌ها داریم و تلاش می‌کنیم که ماحصل این همکاری‌ها موجب خدمت‌رسانی به هموطنان در هریک از مناطق کشور شود.
    مهدی محمدی فرماندار شهرستان قائمشهر نیز در این دیدار ضمن تقدیر از عملکردهای مسئولان پست‌بانک ایران آمادگی خود را برای توسعه همکاری‌ها و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم اعلام کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی