عصر بازار

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان نور به ریاست مدیرعامل پست بانک ایران

عصر اعتبار- جلسه شورای اداری شهرستان نور به ریاست دکترفرحی مدیرعامل پست بانک ایران و به نمایندگی از دولت در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان نور به ریاست مدیرعامل پست بانک ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در ابتدای این جلسه هادی خنجری فرماندار شهرستان نور گزارشی از عملکرد دولت در بخش های مختلف ارائه و سپس حجت الاسلام امیری امام جمعه این شهرستان طی سخنانی اظهار داشت: مردم انتظار دارند که کار محسوس و ملموسی از طرف دولت برای حل مشکلات معیشتی آنان انجام شود تا کمتر دچار کمبودهای اقتصادی شوند.
    دکتر اسماعیلی نماینده شهرستانهای نور و محمودآّباد در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه طی سخنانی به مسئله مهم اقتصاد مقاومتی پرداخت و بر عملیاتی کردن آن توسط دولت از طریق کار جهادی تاکید کرد.
    وی تصریح کرد: اولین کار جهادی این است که همه مسئولان باید مراقب اعمال، رفتار و کردار خود باشند و آن را یک تکلیف برای خودشان بدانند. دومین کار هم این است که همواره بدنبال خدمت رسانی به مردم باشند.
    همچنین دکترفرحی رئیس این جلسه ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در سه حوزه شامل؛ موفقیت های دولت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پست بانک به ارائه گزارش پرداخت.
    وی مهار تورم و آثار مثبت آن در زندگی مردم، تثبیت نرخ ارز، ایجاد زیرساخت های لازم در زمینه های مختلف بانکی، اقتصادی و توسعه را از مهمترین موفقیت های دولت تدبیر و امید برشمرد.
    فرحی تصریح کرد: در حوزه ارتباطات استان مازندران ا زنظر پهنای باند، اینترنت و دولت الکترنیک و فضای مجازی رتبه دوم را به خود اختصاص داده است و خوشبختانه اعتبارات مناسبی از طرف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این حوزه در سطح استان تخصیص یافته است.
    مدیرعامل پست بانک ایران تاکید کرد: برنامه های دولت مبتنی بر سیاستهای اقتصاد مقاومتی و واقعیت های موجود است و با تشکیل ستاد اقتصاد مقامتی جلسات منظمی برگزار و مشکلات حوزه های مختلف شناسایی و مورد بررسی قرار می گیرد.
    وی گفت: حدود 7هزار واحد تولیدی غیرفعال و راکد شناسایی شده و دولت تاکید کرده است که شبکه بانکی بایستی تسهیلات لازم را برای راه اندازی مجدد و فعالسازی آنان در راستای حمایت از تولید و اشتغالزائی در اختیار آنان قرار دهد.
    فرحی افزود: این مهم در دستور کار بانک های کشور قرار دارد و بانک مرکزی نیز به صورت هفتگی گزارش عملکرد تسهیلات بانکها در این زمینه را رصد می کند تا تمام 7هزار واحد به چرخه تولید و اقتصاد کشور برگرداند.
    وی در پایان به تشریح فلسفه وجودی پست بانک ایران و مأموریت جدید آن بعنوان بانک توسعه ای و تخصصی و بزرگترین خرده بانکدار کشور پرداخت و اظهار داشت: هدف اصلی این بانک تأمین مالی و سرمایه در گردش طرح های حوزه IT و ICT و ارائه تسهیلات خرد به کسب و کارهای کوچک و متوسط است و با توجه به گستردگی نقاط تماس در سطح کشور و استان مازندران آمادگی داریم که کمک های موثری برای رونق اقتصادی و اشتغالزائی در سطح شهرستان نور داشته باشیم.
    گفتنی است: در این جلسه محمود شیردل مدیرامور شعب و توسعه بازار پست بانک ایران، کامران طیبی مدیر شعب پست بانک استان مازندران، علی میرزائی پور معاون اداره کل حوزه مدیریت و روابط عمومی این بانک و موسوی مسئول حراست مدیریت شعب استان حضور داشتند.
    شایان ذکر است: دکتر فرحی پس از این جلسه از پست بانک شهرستان نور بازدید و ضمن گفتگو با کارکنان رهنمودهای لازم را به آنان ارائه نمود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی