عصر بازار

۳ بانک و ۲ اپراتور تلفن در جمع آوری نذورات برای اربعین همکاری می کنند

عصر اعتبار- جانشین معاونت فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات اعلام کرد: سه بانک و ۲ اپراتور تلفن همراه با کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی جهت جمع آوری نذورات مردمی و کمک های نقدی همکاری می کنند.

۳ بانک و ۲ اپراتور تلفن در جمع آوری نذورات برای اربعین همکاری می کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، علیرضا رادان افزود: به منظور تسهیل مشارکت مردم در اهدای کمک جهت برپایی کنگره عظیم اربعین حسینی امسال، شماره حساب 1040 در سه بانک ملی، ملت و پست بانک در سراسر کشور اختصاص یافته است.
    وی اظهار کرد: هموطنان علاوه بر شماره حساب 1040 می توانند با شماره گیری کد #1040*780* از طریق اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، نذورات خود را اهداء کنند.
    وی ادامه داد: هر چند میزبان اصلی زائران اربعین حسینی، ملت، دولت و عشایر عراق هستند؛ اما ما هم قصد داریم در توان خود به کمک این ملت بشتابیم به همین علت مسئولیت کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه اربعین حسینی امسال به ستاد بازسازی عتبات عالیات واگذار شده است.
    رادان، راهپیمایی و کنگره بزرگ اربعین را حرکتی مردمی و متکی به حضور کامل مردم برشمرد و گفت: هدف از تشکیل کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه صرفا ساماندهی امور، استفاده بهینه از کمک های مردمی و جلوگیری از هدر رفت منابع است.
    جانشین معاونت فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات تصریح کرد: در خصوص اسکان و تغذیه زائران اربعین برنامه ریزی شده است تا با مشارکت خوب مردم، ظرفیت اسکان و پذیرایی نسبت به سال گذشته به 2 برابر افزایش یابد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی