عصر بازار

پیام سرپرست محترم بانک توسعه تعاون به مناسبت هفته تعاون

عصر اعتبار- بدون تردید، انسان این اشرف مخلوقات از همان بدو پیدایش به حقیقت دریافت که تعالی و پیشرفت و سعادت او به تعامل و تعاون با همنوع وابسته است. هیچ توفیقی در جوامع بشری حادث نشده است مگر به تعاون. انسان موجودی اجتماعی است و تعاون و اجتماع دو واژه جدایی ناپذیرند. تعاون ریشه در طبیعت و جان آدمی دارد. انسان به لطف تعاون کارهای ناممکن را ممکن ساخته است.

پیام سرپرست محترم بانک توسعه تعاون به مناسبت هفته تعاون
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، تاریخ کشور ما نیز آکنده از تجاربی موفق است که با تعاون بین آحاد مردم وقوع یافته است. عامل پایداری و حفظ موجودیت ایران زمین و از سر گذراندن بسیاری بلایا و حوادثی که هر کدام به تنهایی ملت‌ها و کشورها را از صحنه روزگار حذف کرده است، تعاون و همکاری بین این مردم در لحظات دشوار بوده است.به وقایع دهه‌های اخیر بنگریم. پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار جمهوری اسلامی ایران، پشت سرگذراندن انواع توطئه، کودتا، هشت سال جنگ تحمیلی و سال‌ها مقاومت در برابر تحریم‌های ظالمانه که اکنون بعد از قریب دو سال مذاکره فشرده با قدرت‌های بزرگ تحت رهنمودهای مقام عظمی ولایت و با درایت و همت فرزندان این ملت در دولت تدبیر و امید شاهد باز شدن افق های روشن در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی می‌باشیم. بدون تعاون و همدلی امکان طی مسیری چنین دشوار وجود داشت؟

    در واقع، تعاون یادآور اهمیت توجه به ارزش‌های انسانی مبتنی بر همبستگی، مشارکت، اتحاد و مسئولیت پذیری اجتماعی است.و از این رو می‌باشد که فعالان بخش تعاون با سرلوحه قرار دادن نصر صریح آیه قرآنی،وَتَعاوَنوا عَلَی البِرِّ وَالتَّقویٰ،با عزمی راسخ در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ تعاون بیش از گذشته کوشا بوده، تا بستر مناسب برای ایجاد اشتغال پایدار به ویژه برای اقشار تحصیل کرده جویای کار فراهم شود.

    و بدون شک، اقتصاد تعاونی به تأیید بسیاری از اندیشمندان و صاحب نظران از رهیافت‌های توسعه پایدار در جهان امروز است که می‌تواندایران اسلامی را به منظور تحقق آرزوهای والای امام راحل در خدمت به بندگان خدا و پیشرفت و تعالی مادی و معنوی یاری و مسیرعبور از دوره طولانی رکود تورمی و رسیدنبه شکوفائی اقتصادی را که وعده دولت تدبیر و امید در دوره پساتحریم است، هموار نماید که انشالله با حضور شایسته فعالان بخش تعاونی کشوردر تمامی عرصه‌های اقتصاد کشور،دسترسی به این مهم هر چه بیشتر میسور و ممکن خواهد بود.

    فرصت را غنیمت می‌شمارم و بدین وسیله فرارسیدن 13 شهریور ماه روز تعاون را خدمت عموم تعاونگران ایران اسلامی و همچنین کارکنان و مدیران ساعی و خدوم بخش تعاون کشور و بویزه خانواده بزرگ بانک توسعه تعاون تبریک عرض نموده، توفیقمسئولین محترمرا در تقویت و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

    حجت الله مهدیانسرپرست بانک توسعه تعاون

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو