عصر بازار

فقط ۵ روز مهلت دارید برای شرکت در جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران

عصر اعتبار- دارندگان ملی‌کارت‌های بانک ملی ایران و سایر کارت‌های شتابی فقط تا دوازدهم شهریور ماه جاری فرصت دارند تا با استفاده از خودپردازهای بانک ملی ایران وکسب امتیاز بیشتر، شانس برنده شدن در جشنواره خودپردازهای این بانک را افزایش دهند.

فقط ۵ روز مهلت دارید برای شرکت در جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، همزمان با بیستم شهریورماه مصادف با هشتاد و هشتمین سالروز تأسیس بانک ملی ایران نتایج مرحله نهایی قرعه‌کشی جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران اعلام خواهد شد.
    بانک ملی ایران همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در سال گذشته و با هدف تقدیر از استفاده‌کنندگان دستگاه‌های خودپرداز این بانک جشنواره خودپردازها را آغاز کرد. در این جشنواره تمامی دارندگان ملی‌کارت‌های بانک ملی ایران و کارت‌های شتابی (به جز کارت‌های اعتباری، هدیه، بن‌کارت و....) در صورت استفاده از دستگاه‌های خودپرداز بانک ملی ایران در طول جشنواره که تا دوازدهم شهریور سال جاری ادامه دارد، بر اساس جدول امتیاز بندی مشمول امتیاز گردیده و در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند.
    امتیاز مشتریان در پایان قرعه‌کشی مراحل قبل صفر نشده بلکه این امتیازات به دوره نهایی منتقل گردیده تا مشتریان شانس بیشتری برای برنده شدن در این مرحله داشته باشند.
    تاکنون دومرحله قرعه‌کشی این جشنواره با اعلام 1500 برنده با اختصاص بیش از هزار نیم سکه بهار آزادی و میلیون‌ها ریال کمک‌هزینه برگزار شده است.
    در قرعه‌کشی مرحله نهایی این جشنواره اسامی حدود 1500 نفر برنده در روز بیستم شهریور همزمان با سالروز تأسیس بانک ملی ایران اعلام خواهد شد.
    10 صندوق پر از پول به ارزش 250 میلیون ریال، 18 کمک هزینه 10 میلیون ریالی ماهانه به مدت یک سال، 88 کمک هزینه 5 میلیون ریالی ماهانه به مدت یک‌ سال، 188 کمک هزینه 2 میلیون و 500 هزار ریالی ماهیانه به مدت یک سال و 1888 کمک هزینه گردشگری 10 میلیون ریالی جوایز مرحله نهایی این دوره از قرعه‌کشی جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران می‌باشد.
    دارندگان کارت‌های بانک ملی ایران و کارت‌های شتابی می‌توانند با مراجعه به سایت بانک ملی ایران به آدرسwww.Bmi.ir از میزان امتیاز خود و جزئیات این جشنواره مطلع شوند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی