عصر بازار

رقابت های فوتسال جام ولایت در غرب تهران برگزار شد

عصر اعتبار- فینال هفتمین دوره مسابقات فوتسال جام ولایت با حضور معاون سرمایه انسانی بانک مهر اقتصاد در غرب استان تهران برگزار شد.

رقابت های فوتسال جام ولایت در غرب تهران برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، رضا عسگری - معاون سرمایه انسانی بانک - در حاشیه این مراسم با اشاره به برنامه های بانک برای توسعه ورزش همگانی در میان همکاران، گفت: تحقیقات و بررسی‌های کارشناسی نشان می دهد که بهبود شرایط فیزیکی و توسعه فعالیت های ورزشی بر بهداشت روانی کارکنان اثرات بسیار مثبتی دارد.

    عسگری فعالیت های ورزشی را یکی از راه های تاثیرگذار برای بهبود عملکرد سازمانی کارکنان دانست و افزود: این مقوله می تواند علاوه بر ارتقاء میزان بهره وری کارکنان، راندمان سرمایه انسانی را به عنوان نقطه کانونی توسعه، افزایش دهد.

    معاون سرمایه انسانی خاطر نشان کرد: بانک مهر اقتصاد تفاهم نامه های متعددی با فدراسیون ها و باشگاه های ورزشی به امضا رسانده و سرفصل های متعددی به منظور حمایت از فعالیت های ورزشی در بخش های قهرمانی و همگانی در نظر گرفته تا از این رهگذر به ایجاد و توسعه نشاط اجتماعی کمک کند.

    در ادامه، محمد قضایی - رئیس اداره امور شعب غرب استان تهران - نیز اظهار داشت: گسترش رویدادهای ورزشی یکی از مهمترین ابزارهای ایجاد انرژی و انگیزه در میان جوانان و عموم مردم، است که می تواند تاثیر فراوانی بر روحیه و اخلاق فردی و اجتماعی داشته باشد.

    قضایی با اشاره به ضرورت توسعه برنامه های ورزشی در سطح کشور، گفت: بانک مهر اقتصاد حمایت از ورزش و ورزشکاران را از مسئولیت های اجتماعی خود می داند و برنامه های مختلفی را در دستور کار قرار داده است.
    گفتنی است این مسابقات با حضور سیزده تیم برگزار شد که در نهایت تیم شهید پلارک قهرمان و تیم های شهدای مدافع حرم و شهید زین الدین در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی