عصر بازار

ساختار قرادادهای تسهیلاتی باید شفاف سازی شود

عصر اعتبار- نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان در دیدار با رئیس اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان، گفت: تنها راه موفقیت در بانکداری اسلامی شفاف سازی ساختار قراداد های تسهیلاتی برای مردم است.

ساختار قرادادهای تسهیلاتی باید شفاف سازی شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، آیت الله عباسعلی سلیمانی - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان  - در این دیدار با بیان مطلب فوق اظهار کرد: از بانک های وابسته به نهادهای ارزشی نظام، انتظار می رود در صحنه بانکداری اسلامی سرآمد باشند و با به کار بستن تمامی قوانین و مقررات بانکداری بدون ربا به عنوان الگویی برای سایرین مطرح شوند.

    آیت الله سلیمانی افزود: سیستم  بانکی کشور باید ادبیات بانکداری اسلامی را طوری برای مردم بیان کنند که آنها مطمئن باشند در زمان پرداخت تسهیلات دغدغه رعایت مسائل شرعی و اهتمام جدی برای اجرا و پیاده سازی آن وجود دارد.

    امام جمعه زاهدان حرفه بانکداری را از مشاغل سخت عنوان کرد و اظهار داشت: فرصت ارائه خدمت به بندگان خدا نعمتی است که نصیب شما شده لذا باید شاکر خداوند متعال باشید و از این فرصت به نحو شایسته ای استفاده کنید.

    در ادامه، ناصر شهرکی - رئیس اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان - هفته بانکداری اسلامی را نقطه عطفی در نظام بانکداری دانست و گفت: تمام تلاشمان را برای اجرای و استقرار بانکداری بدون ربا به کار گرفته ایم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
    شهرکی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و خدمات بانک در راستای طرح ها و اقدامات اقتصاد مقاومتی، ابراز داشت: حمایت از تولید از مهم ترین مولفه های اقتصاد مقاومتی است از این رو بانک مهر اقتصاد در راستای تحقق این مهم، برنامه های قابل توجهی را برای حمایت از واحدهای صنعتی و مولد در دستور کار قرار داده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی