عصر بازار

افتتاح بزرگ‌ترین پارک آبی استان قم با حمایت مالی بانک کارآفرین

عصر اعتبار- با حمایت مالی بانک کارآفرین و هم‌زمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س)، بزرگ‌ترین پارک آبی استان قم روز چهارشنبه ۱۳ مردادماه با حضور دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان قم مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح بزرگ‌ترین پارک آبی استان قم با حمایت مالی بانک کارآفرین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بزرگ‌ترین پارک آبی شهرستان قم ( آب و تاب) با کاربری ورزشی و تفریحی و با استفاده از تسهیلات ریالی بانک کارآفرین با حضور دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی، ائمه محترم جمعه استان قم، استاندار، شهردار، اعضای شورای شهر و سایر مسئولان استان و در حضور جمع کثیری از مردم شهرستان قم افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

    بر اساس این گزارش استان قم، با وسعت 11 هزار و 240 کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر1070000 نفر، چهارراهی برای اتصال 17 استان جنوبی کشور به پایتخت و نیمه شمالی کشور است که با توجه به وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس صاحب‌الزمان (جمکران) در تمام فصول سال زائران و مسافران بسیاری را از نقاط مختلف کشور و سایر کشور‌های اسلامی به قم می‎کشاند. براساس آمار اداره کل گردشگری و میراث فرهنگی استان قم، سالانه بالغ بر 20 میلیون زائر ایرانی و خارجی از شهر قم دیدن می‌نمایند. اما به دلیل کمبود امکانات تفریحی و سیاحتی در شهرستان قم مدت اقامت مسافران بسیار کوتاه است. با احداث بزرگترین پارک آبی در یکی از بوستان‌های شهرستان قم که یک مجموعه ورزشی و تفریحی فوق مدرن با امکانات روز دنیا است، اوقات فراغت مفرحی برای اهالی و مسافران تامین خواهد شد.

    حضور فعال بانک کارآفرین توسط مسئولین محترم نظام مورد تقدیر قرار گرفته و ساکنین این شهرستان بالاخص جوانان، دانشجویان، طلاب حوزه‌های علمیه، کارکنان سازمان‌ها و ادارات، و پرسنل کارخانه‌های خصوصی و دولتی مستقر در شهر قم که از امکانات این مجتمع استفاده تفریحی و ورزشی خواهند نمود، نام بانک کارآفرین را به نیکی در خاطر خواهند سپرد.

    پارک آبی قم در زمینی به مساحت 28000 متر مربع واقع در اراضی بوستان غدیر با زیربنایی بالغ بر 12200 متر مربع به صورت ساختمان زیبا با سقف قوسی و فضایی با امکانات ویژه، با استفاده از تاسیسات مجهز به تکنولوژی روز و با ظرفیت سرویس‌دهی به 2000 نفر در هر شیفت ایجاد و راه‌اندازی گردیده است، علاوه بر فضای آبی، ورزشی و تفریحی یاد شده، امکاناتی برای سرویس‌دهی به خانواده‌ها در محوطه اطراف شامل رستوران‌های سنتی و فست فود، کافی‌شاپ، انواع آبنماها و تعداد 35 آلاچیق اجرا و مهیا گردیده است که اوقات فراغت مطلوبی را برای ساکنین و مسافرین فراهم می‌نماید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو