عصر بازار

مشارکت پست‌بانک‌ایران در جمع‌آوری نذورات مردمی برای برپائی کنگره اربعین حسینی

عصر اعتبار- پست‌بانک‌ایران به‌منظور رفاه زائران حسینی و استقبال مناسب از آنان با همکاری معاونت فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات در طرح جمع‌آوری نذورات و کمک‌های نقدی مردمی برای برپائی کنگره عظیم اربعین حسینی مشارکت می‌نماید.

مشارکت پست‌بانک‌ایران در جمع‌آوری نذورات مردمی برای برپائی کنگره اربعین حسینی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، علیرضا رادان معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات طی گفتگوئی ضمن اعلام این خبر گفت: هدف از طرح تشکیل کمیته مشارکت‌های مردمی را در ایجاد رفاه و استقبال مناسب از زائران حسینی عنوان کرد و اظهارداشت: به منظور تسهیل مشارکت محبان اهل‌بیت علیهم‌السلام، خیرین و نذرکنندگان در اهداء کمک‌ها به برپایی کنگره عظیم اربعین حسینی در سال‌جاری، شماره حساب 11/33198888881040 در 12هزار شعبه و باجه پست‌بانک‌ایران در سراسر کشور آماده دریافت نذورات و کمک‌های نقدی هموطنان می‌باشد.
    رادان تصریح کرد: علاوه بر آن؛ هموطنان می‌توانند از طریق اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و با شماره‌گیری کد #1040*780* از طریق تلفن‌های همراه در این حرکت مردمی مشارکت کرده و اقدام به پرداخت نذورات خود نمایند.
    وی درپایان تأکید کرد: برپایی کنگره عظیم اربعین حسینی یک فرصت ارزشمند جهت مشارکت در میزبانی از زائران حسینی و تعظیم شعائر الهی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی