عصر بازار

بانک ها حامی اقشار آسیب پذیر جامعه باشند

عصر اعتبار- رئیس اداره امور شعب خراسان جنوبی با آیت‌الله سید علی رضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان ملاقات کرد.

بانک ها حامی اقشار آسیب پذیر جامعه باشند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، آیت‌الله سید علی رضا عبادی – نماینده ولی فقیه در استان - در این دیدار با تاکید بر ترویج فرهنگ بانکداری اسلامی، گفت: شرع مقدس قوانین متقن و مشخصی را برای اسلامی شدن اقتصاد، وضع کرده است.

    آیت الله عبادی قانون عملیات بانکی بدون ربا را بسیار ارزشمند عنوان کرد و گفت: بانک‌ها باید در راستای اجرا و ترویج قانون بانکداری اسلامی اهتمام جدی داشته و با حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه به دنبال گره گشایی از مشکلات مردم باشند.

    نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی حضور دشمن در عرصه جنگ نرم را برنامه ریزی شده دانست و بیان داشت: یکی از اهداف دشمن نفوذ در اقتصاد است لذا مدیران اقتصادی باید با انجام درست وظایف خود مانع از این نفوذ شوند.

    آیت الله عبادی با تاکید بر تحقق فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، گفت: امیدواریم در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل شاهد افزایش اشتغال جوانان و ارتقاء اقتصاد خانوارها باشیم.
    در ادامه، محمد غلامی - رئیس اداره امور شعب خراسان جنوبی – گزارشی از اقدامات بانک مهر اقتصاد در حوزه اجرای بانکداری اسلامی و حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی ارائه کرد و اظهار داشت: از ابتدای امسال تعداد 3 هزار و 900 فقره وام و تسهیلات به مبلغ 780 میلیارد ریال به متقاضیان ارائه شده که از این مبلغ 160 میلیارد ریال تسیهلات قرض‌الحسنه به هزار و 456 نفر پرداخت شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی