عصر بازار

بانک کشاورزی میزبان نشست مشترک مدیران عامل بانک ها

عصر اعتبار- نشست مشترک مدیران عامل بانک ها با هدف بررسی برخی مسائل نظام بانکی روز چهارشنبه دهم شهریورماه به میزبانی بانک کشاورزی برگزار شد.

بانک کشاورزی میزبان نشست مشترک مدیران عامل بانک ها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، در این نشست که دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این بانک، دکتر محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، دکتر سید ناصر موسوی نایب رئیس اول، مهندس احمد انارکی محمدی عضو کمیسیون و علی اسماعیلی دبیر این کمیسیون همچنین دکتر کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان،دکتر حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصاد نوین، کتر کاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه، دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی و اعضای هیئت مدیره بانکها حضور داشتند، مسائل نظام بانکی کشور به ویژه در حوزه مطالبات معوق، املاک تملیکی و رفع موانع تولید مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

    بر اساس این گزارش، در این نشست رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن قدردانی از اقدامات و تلاش های مدیران نظام بانکی کشور به اصلاحیه ماده 241 قانون تجارت در خصوص رفع موانع تولید اشاره کرد .

    وی با بیان اینکه نظام بانکی به ویژه بانک های خصوصی نباید وارد  بنگاه داری شوند، بر  افزایش نظارت ها و شفافیت برای  جلوگیری از  هجمه به نظام بانکی تأکید کرد.

    دکتر مرتضی شهیدزاده، رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی نیز ضمن ارائه راهکارهایی درباره موضوعات مطروحه در جلسه، به تشریح اقدامات موثر بانک کشاورزی در زمینه حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط که مورد تاکید کارگروه اقتصاد مقاومتی است پرداخت.

    این گزارش می افزاید، در ادامه این نشست ، بحث و تبادل نظر و تشریح موضوعات درباره قانون بانکداری، املاک تملیکی و مازاد و....  صورت گرفت  و نمایندگان  بانک ها نیز به بیان دیدگاه و نظرات خود پرداختند و مقرر شد مدیرعامل بانک ملی به نمایندگی از بانک های دولتی و مدیرعامل بانک پارسیان به نمایندگی از بانک های خصوصی به جمع بندی مباحث بپردازند.

    همچنین به منظور دستیابی به نتایج  بیشتر و تحقق برنامه ها و موضوعات مورد بررسی ، برگسترش تعامل نظام بانکی کشور با کمیسیون اقتصادی و تشکیل جلسات دیگر در آینده تأکید شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو