عصر بازار

کلاهبرداران ۴۲ میلیاردی در شهریار دستگیر شدند

عصر اعتبار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری سه متهم با کلاهبرداری ۴۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان شهریار خبر داد.

کلاهبرداران ۴۲ میلیاردی در شهریار دستگیر شدند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، سردار محسن خانچرلی با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت یک فقره پرونده کلاهبرداری از پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر به پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه سه کلاهبردار مبلغ 42 میلیارد و 600 میلیون ریال از یک مدیر کارخانه در شهرستان شهریار کلاهبرداری کرده بودند ، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت .

    وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد افرادی پس از طرح دوستی و جلب اعتماد با یکی از مدیران کارخانه که از لحاظ مالی دچار کمبود نقدینگی شده بود، با این عنوان که اسنادی در اختیار دارند که می توانند در بانک های شهرستان شهریار اقدام به دریافت وام برای وی نمایند، از مدیر کارخانه چک هایی با ارقام بالا دریافت کرده و پس از گذشت زمان، چک ها را به مرحله اجرا گذاشته و مبلغ 42 میلیارد و 600 میلیون ریال از وی کلاهبرداری کردند.

    سردار خانچرلی ادامه داد: در ادامه تحقیقات،مأموران مشخصات افراد کلاهبردار را با راهنمایی شاکی به دست آورده و پس از هماهنگی با مقام قضائی ، متهمان را در تهران دستگیر کرده و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.

    وی در ادامه بیان داشت: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی کارآگاهان پلیس به بزه انتسابی و کلاهبرداری به ارزش 42 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی