عصر بازار

نوسانات ارزی در هفته اخیر

روند افزایشی دلار و نوسان ۳۶ تومانی یورو

عصر اعتبار- در یک هفته اخیر بازار ارز با نوساناتی همراه شد به طوری که دلار روند افزایشی را با شیبی ملایم طی کرد و یورو و پوند به ترتیب در این مدت ۳۶ و ۳۳ تومان نوسان قیمت را پشت سر گذاشتند.

روند افزایشی دلار و نوسان ۳۶ تومانی یورو
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، دلار آمریکا در روزهای اخیر با شیبی ملایم در مسیر افزایشی قرار گرفت و در هفته ای که گذشت 7 تومان افزایش قیمت پیدا کرد.
    دلار در ابتدای هفته در حدود 3555 تومان در بازار عرضه شد، در روز دوشنبه - 8 شهریور -نرخ دلار به نزولی شد و به 3549 تومان کاهش یافت.
    اما در روزهای بعد بار دیگر حرکت افزایشی به خود گرفت و به ترتیب در روزهای دهم و یازدهم شهریور 3558 و 3561 تومان در بازار آزاد عرضه شد.
    اما یورو بر خلاف دلار روند کاهشی در هفته اخیر داشت و در این بازه زمانی 36 تومان نوسان قیمت پیدا کرد.
    یورو در اولین روز هفته 4013 تومان در بازار فروخته شد که بالاترین نرخ آن در هفته گذشته بود.
    این ارز در روزهای بعد روند نزولی یافت. در روز 8 شهریور 4008 تومان عرضه شد و در روز نهم شهریور با ادامه این روند به 3977 تومان رسید.
    در روز بعد یعنی 10 شهریور بار دیگر بازار یورو معکوس شد و نرخ آن در این روز به 3988 تومان افزایش یافت و در نهایت در روز پنجشنبه 11 شهریور ماه قیمت یورو بر روی 3989 تومان ایستاد تا بر این اساس یورو از بیشترین نوسان در بازار ارز طی یک هفته اخیر را به خود اختصاص دهد.
    از سوی دیگر پوند انگلستان در هفته اخیر با نوسان 33 تومانی مواجه شد. پوند در ابتدای هفته با نرخ 4673 تومان در بازار مشاهده شد. در اواسط هفته حرکت آن نزولی شد و به 4654 تومان کاهش یافت اما بار دیگر در اواخر هفته روند افزایشی پیدا کرد و به ترتیب در روزهای 10 و 11 شهریور 4670 و 4687 تومان در بازار آزاد فروخته شد تا بعد از یورو، پوند از بیشترین نوسان در هفته اخیر برخوردار باشد.
    در میان سایر ارزها نیز لیر ترکیه در هفته که گذشت در روز 9 شهریور در کمترین نرخ خود 1220 تومان و در بیشترین نرخ خود در روز 8 شهریور 1227 تومان در بازار آزاد فروخته شد تا در این مدت 7 تومان نوسان قیمت را پشت سر گذاشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو