عصر بازار

رئیس بنیاد مستضعفان:

۳۰ درصد سود فعالیت های اقتصادی بنیاد مستضعفان در اختیار بنیاد علوی قرار می گیرد

عصر اعتبار- رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به خدمات بنیاد علوی در بخش محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور گفت: ۳۰ درصد سود خالص فعالیت های اقتصادی بنیاد مستضعفان بطور مستقیم برای محرومیت زدایی در اختیار موسسه بنیاد علوی قرار می گیرد.

۳۰ درصد سود فعالیت های اقتصادی بنیاد مستضعفان در اختیار بنیاد علوی قرار می گیرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا  ، محمد سعیدی کیا افزود: فعالیت های بنیاد علوی برای محرومیت زدایی از مناطق مختلف کشور با فعالیت های آن با بخش اقتصادی تفاوت عمده ای دارد.
    وی به دو مشکل مهم بنیاد اشاره کرد و گفت: عدم شناخت بخشی از مخاطبان و جامعه از رسالت، وظایف و عملکرد بنیاد یکی از مشکلات ما است و عدم شناخت بخشی از کارکنان گروه بنیاد از وظایف و عملکرد بنیاد دومین مشکل بنیاد است که دومین مشکل از اولی بسیار نامطلوب تر است.
    رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه وظیفه بنیاد مستضعفان کمک به افراد محروم نیست بلکه محرومیت زدایی است، از تمام مسئولان برنامه های آموزشی در بنیاد خواست تا سر فصل آشنایی کامل جوانان مستعد با فعالیت های بنیاد مستضعفان را فراهم کنند.
    سعیدی کیا افزود: مقام معظم رهبری در هنگام سپردن مسئولیت بنیاد مستضعفان به من فرمودند «فضای مناسبی را برای حضور جوانان متعهد در بنیاد فراهم کنید»، و در حالیکه می توانستیم با انتشار یک آگهی استخدام اقدام به گزینش افراد جدید کنیم اما در شورای معاونان به این جمع بندی رسیدیم که از منابع انسانی داخل بنیاد شروع کنیم و امکان رشد را برای جوانان متعهد و متخصص بنیاد مستضعفان فراهم سازیم.
    وی هدف از اجرای این طرح را در بنیاد مستضعفان، رشد جوانان متعهد و مستعد بنیاد اعلام کرد و گفت: البته میزان رشد جوانان در بنیاد نیز به تلاش و بکارگیری تجارب علمی و ارتباطی آنها با اساتید برای آموختن دانش سازمانی بستگی دارد.
    به گزارش ایرنا، محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال و معیشت پایدار، انجام طرح های زیربنایی و توانمند سازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جوانان از اهداف بنیاد علوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است که برخی طرح های محرومیت زدایی آن در مناطق مختلف کشور از جمله منطقه قلعه گنج در استان کرمان به مورد اجرا گذاشته شده است.
    اقتصام ** 1108 **

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی