عصر بازار

فرصت ۶ ماهه برای اخذ مجوز نمایندگی‌های اپل

عصر اعتبار- رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری و تلفن همراه از تعیین فرصت شش ماهه برای اخذ نمایندگی‌های گوشی‌های آیفون با نشان تجاری اپل توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

فرصت ۶ ماهه برای اخذ مجوز نمایندگی‌های اپل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، ابراهیم درستی با اشاره به اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت فرصت شش ماهه‌ای را برای متقاضیان دریافت نمایندگی گوشی‌های آیفون تعیین کرده است، گفت: این وزارتخانه فرصت داده است متقاضیان در سامانه، ثبت درخواست خود را ارائه دهند و مجوزهای لازم را دریافت کنند.

    وی ادامه داد: با توجه به اینکه در شرایط پساتحریم قرار گرفته‌ایم، باید به صورت کلی مسائل مرتبط با واردات گوشی‌های آیفون ضابطه‌مند شده و نباید محدودیتی در این زمینه وجود داشته باشد و واردات این مدل گوشی انحصاری شود.

    رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری و تلفن همراه با تاکید بر اینکه نباید واردات گوشی‌های آیفون در انحصار افراد خاصی قرار گیرد، گفت: هر کسی که شرایط لازم را دارد و متقاضی این امر است باید بتواند مجوز نمایندگی را دریافت کند و واردات داشته باشد.

    درستی در مورد ارائه مجوز به برخی نمایندگی‌ها به منظور واردات گوشی‌های آیفون با مدل تجاری اپل اظهار کرد: طی لیستی به 9 نفر از درخواست‌کنندگان مجوز نمایندگی ارائه شده و در حال حاضر نیز هشت تا 9 متقاضی دیگر در حال تشکیل پرونده هستند تا بتوانند کسب مجوز کنند.

    وی افزود: هر شرکتی که مجوز خود را به عنوان نمایندگی دریافت می‌کند باید بتواند خدمات پس از فروش ارائه کند و در این رابطه مشکلی نداشته باشد. فعلا شرکت‌هایی که مجوز نمایندگی دارند می‌توانند امر واردات را در دستور کار قرار دهند و به مرور زمان نیز هر نمایندگی که بتواند طی مدت اعلام شده اخذ مجوز کند می‌تواند واردات گوشی‌های آیفون را مدنظر قرار دهد.

     اخیرا وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز ثبت سفارش برای واردات گوشی‌های آیفون با نشان تجاری اپل را برای 9 شرکت صادر کرده  که این شرکت‌ها باید خدمات پس از فروش را به خریداران ارائه کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو