عصر بازار

معاون سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد:

پرداخت ماهانه ۵۲۰۰ میلیارد تومان بابت تعهدات بیمه شدگان

عصر اعتبار- معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان در حال حاضر با پوشش بیش از نیمی از جمعیت کشور ماهانه بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در قالب تعهدات به بیمه شدگان پرداخت می کند.

پرداخت ماهانه ۵۲۰۰ میلیارد تومان بابت تعهدات بیمه شدگان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، عبدالرحمن تاج الدین اظهار داشت: حضور نمایندگان در تخصص های مختلف به جایگاه نمایندگان شانیت می بخشد که در دوره اخیر این امر مشهود تر است.

    وی گفت: سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر با پوشش بیش از نیمی از جمعیت کشور ماهانه بیش از ٥ هزار و 200 میلیارد تومان در قالب تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران پرداخت می کند.

    تاج الدین اظهار داشت: تامین اجتماعی یک سازمان ملی است که در سالهای گذشته ظلمهای فراوانی به این سازمان شد که با رویکرد دولت تدبیر و امید، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر عاملی از بدنه اجرایی سازمان که با تمامی زوایای این سازمان آشنایی دارد از پس رفت ایجاد شده نجات یافت و هم اکنون بر مسیر صحیح در خدمت رسانی به ذینفعان و شرکای اجتماعی قرار دارد.

    معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی در ادامه با اشاره به کمک های شایان سازمان تامین اجتماعی در طرح تحول نظام سلامت گفت: در تمامی نقاط کشور متعهد و متکفل به ارایه خدمت بیمه ای  و درمانی به بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش هستیم.

    تاج الدین از پیگیری ارتقای شعبه تامین اجتماعی اقماری فرمهین و تبدیل آن به شعبه ثابت در هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی