عصر بازار

نظارت بر پرداخت تسهیلات از وظایف بانک ها می باشد

عصر اعتبار- رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان همدان به مناسبت هفته بانکداری اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

نظارت بر پرداخت تسهیلات از وظایف بانک ها می باشد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، آیت الله محمدی – نماینده ولی فقیه در استان - در این دیدار بر نظارت و دقت در پرداخت تسهیلات به متقاضیان تاکید کرد و اظهار داشت: قراردادها و دستورالعمل های بانک ها باید منطبق بر قوانین و مقررات شرعی باشد.

    امام جمعه همدان در ادامه با ابراز خرسندی از اقدامات بانک مهر اقتصاد در پیاده سازی بانکداری اسلامی، بر اجرای ظوابط شرعی در تمامی بانک ها تاکید کرد و اظهار داشت: بخشی از این مسئولیت به عهده بانک ها و بخشی دیگر بر عهده مردم و مسئولین است لذا بانک ها باید با فرهنگ سازی و آموزش بانکداری اسلامی را به درستی پیاده سازی کنند.

    در ادامه، محمد شعبانی – رئیس اداره امور شعب استان - ضمن گرامیداشت هفته بانکداری اسلامی با ارائه گزارشی از عملکرد بانک مهر اقتصاد در زمینه اجرای بانکداری بدون ربا به تشریح برنامه های این بانک در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفت: بانک مهر اقتصاد در صدد ایجاد زیرساخت های لازم برای اجرای کامل بانکداری اسلامی است که با توجه به انگیزه ای و تعهدی که در کارکنان آن وجود دارد انشا ا... شاهد موفقیت های بزرگ تری در این زمینه خواهیم بود.
    شعبانی در ادامه افزود: بانک مهر اقتصاد اولین بانکی است که با استفاده از نظرات علماء، صاحب نظران فقهی و کارشناسان متخصص، اقدام به تاسیس اداره بانکداری اسلامی نموده و تلاش دارد قوانین شرع مقدس را در فعالیت های اقتصادی خود پیاده سازی نماید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی