عصر بازار

بانک صادرات ایران ٦٤ ساله شد؛

پیام مدیر عامل به مناسبت سالروز تأسیس بانک

عصر اعتبار- ​زراعتی مدیر عامل بانک صادرات ایران در پیامی شصت و چهارمین سالروز تأسیس این بانک را تبریک و از تلاش کارکنان، اعتماد ارزشمند مشتریان وهمراهی سهامداران قدردانی و بر نقش آفرینی بیشتر این بانک در اقتصاد کشور تأکید کرد.

پیام مدیر عامل به مناسبت سالروز تأسیس بانک
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در پیام زراعتی با اشاره به شرایط  اقتصادی حاکم در زمان تأسیس بانک متبوع آمده است: نگاهی گذرا به تاریخ بانکداری کشورمان نشان از این واقعیت دارد که تأسیس "  بانک صادرات و معادن ایران" در ١٥ شهریور ماه ١٣٣١ سرآغاز بانکداری به مفهوم واقعی و توام با  رشد و جهش اقتصادی ایران بوده است.
    وی افزوده است : در آن روزگار که ارائه خدمات پولی منحصر به اقشار خاص جامعه بود، بانک ها با ماهیتی تماماً دولتی به فعالیت اشتغال داشتند اما این بانک تازه تأسیس که تبلور نبوغ و همت بلند و آینده نگر بنیانگذارانش بود، با انگیزه گسترش خدمات بانکی در میان آحاد جامعه پا به میدان گذاشت و هدف محوری خود را در ترویج این فرهنگ پایه ریزی کرد . در این راه پر فراز و نشیب با نظم و پیوستگی سازمانی توانست جایگاه ممتازی را بدست آورد  و این موقعیت را پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به یاری کارکنان پاک خود افزون تر از پیش گرداند.
    زراعتی تصریح کرد: اکنون ٦٤ سال از پیشگامی در ارائه خدمات بانکی، خوش نامی در مشتری مداری و خلاقیت  و سرعت در خلق محصولات جدید این بانک می گذرد.
    وی یادآور شد: " بانک صادرات ایران " به حق در تاریخ سترگ فعالیت خود نقش مهمی در ایجاد و تقویت زیر ساخت های شبکه بانکی، گسترش خدمات جامع شعبه ای، سرعت در خدمت دهی به مشتریان و خلق ارزش برای ذی نفعان و بالاخره الگو بودن در بانکداری مجازی و پاسخگویی به هنگام، ایفا کرده است.
    مدیر عامل در ادامه پیام تاکید کرد:ایستادن در این سکوی افتخار بی تردید وام دار تلاش و کوشش جانانه کارکنان، همدلی شامخ مدیران، ا عتماد ارزشمند مشتریان و همراهی سهامداران است.
    زراعتی با اشاره بر قابلیت و توانمندی های این بانک گفت:کارکنان و مدیران بانک صادرات ایران با تکیه بر ایزد منان و با پشت گرمی به ساختار مستحکم خود و با  باوری ژرف به چشم انداز و اهداف ترسیم شده، نه تنها به تحقق و اجرای مسئولیت های بانک پایبند می باشند،  بلکه در کنار آن به مسئولیت های اجتماعی نیز دل سپرده و با نگاهی محلی، منطقه ای، ملی و  بین المللی افتخارات ارزشمندی را بدست آورده اند.
    زراعتی در بخش پایانی پیام خود آورده است: اینجانب ضمن تبریک شصت و چهارمین سالروز تاسیس بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور و میراث ارزشمند گذشتگانمان، از تلاش و همدلی کارکنان صدیق و دلسوز، مشتریان همدل و سهامداران همگام و همراه قدردانی و سپاسگزاری می کنم و آرزومندم در سال‌جاری که  از سوی مقام معظم رهبری  به  نام «سال اقتصاد مقاومتی ؛اقدام و عمل» نامگذاری شده است، گام هایی مؤثر تر را در مسیر تحقق سیاست های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای بانک صادرات ایران برداریم و شاهد نقش آفرینی بیشتر این بانک در همه عرصه ها  باشیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو