عصر بازار

تلاش بانک تجارت در ارائه خدمات نوین بانکی

عصر اعتبار- انسان همواره خواهان دستیابی به کارآیی بیشتر است و آن را وسیله ای برای رسیدن به سود یا مطلوبیت بیشتر می داند. از نظر اقتصادی، کارآیی به مفهوم تخصیص بهینه منابع، حداکثر استفاده از منابع، تحمل حداقل هزینه ـ با تکنولوژی موجود ـ است.امروزه محاسبه کارآیی در سازمان ها و صنایع گوناگون یکی از اقدامات ضروری به منظور مقایسه میزان رقابت پذیری در صحنه داخلی و خارجی یک کشور است و بانک ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.به طور کلی بررسی شاخص کارآیی بانک ها نشان می دهد که این شاخص در صنعت بانکداری افزایش یافته است و این مساله بیانگر عملکرد نسبی اصلاحات بخش پولی است.

تلاش بانک تجارت در ارائه خدمات نوین بانکی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، آنچه مهم است  ماهیت کارکرد بانکها به گونه ای است که خدمت باید در لحظه و به شرط رضایت مشتری ارائه شود و تنها به شرط استمرار رضایتمندی مشتریان و دیگر ذینفعان است که تداوم حیات موثر بانک تضمین می شود.
    بانک تجارت نیز در این راستا تلاش های فراوانی انجام داده است که توانسته در بسیاری از موارد رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد.به طوری که بانک تجارت در چشم انداز خود به عنوان انتخاب اول مشتریان، بانکی پاسخگو است که نیازهای مشتریان را در کوتاه ترین زمان و با جدیدترین خدمات تامین می کند.
    ماموریت این بانک به عنوان یکی از بزرگترین بانکهای تجاری منطقه این است که با طراحی و خلق خدمات نوین و با هدف ارزش آفرینی برای مشتریان ، توانسته است حضوری موثر در بازارهای داخلی، منطقه ای و جهانی داشته باشد. این بانک در سال های اخیر در چارچوب قوانین و مقررات پولی و بانکی کشور، ضمن ارتقای سود آوری و تامین منافع تمامی ذینفعان،  نقش موثری در توسعه اقتصادی ایفا کرده است.
    می توان از مهمترین ارزش های این بانک را تعهد به ارزش آفرینی برای کلیه ذینفعان، تعهد به رعایت اصول مشتری  مداری و تعهد به شفافیت و صداقت دانست.
    بانک تجارت در راستای خدماتی که در سال های اخیر به مشتریان خود ارائه داده است توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند و در جدیدترین خدمت به مشتریان خود اقدام به  افتتاح باجه ای برای شهروندان نابینا و کم بینا کرده است. به طوری که در این باجه امکان دسترسی آسان به کلیه خدمات شعبه ای برای شهروندان نابینا و کم بینا با استفاده از دستگاه های برجسته نگار و نمایشگرهای بریل فراهم شده است.
    بانک تجارت نخستین بانک کشور است که امکان دسترسی به مهمترین خدمات غیر حضوری خود در پایگاه اینترنتی و موبایل بانک را برای این هموطنان فراهم آورده است و مشتریان نابینا یا کم بینا می توانند با استفاده از نرم افزارهای دستیار صوتی از خدمات اینترنت بانک و موبایل بانک تجارت نظیر خدمات کارت ، انتقال وجه ، دریافت کد شبا ، دریافت اطلاعات مربوط به خدمات و تسهیلات بانک تجارت و ... استفاده کنند .  
    شاید بتوان گفت فراهم آوردن امکان دسترسی آسان به خدمات بانکی برای هم میهنان ناتوان جسمی، یکی از رئوس اصلی برنامه مسئولیت های اجتماعی بانک تجارت است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو