عصر بازار

جزئیات تفاهم هیات اقتصادی آلمان با بنیاد مستضعفان

عصر اعتبار- بر اساس تفاهمنامه هیات اقتصادی آلمان با بنیاد مستضعفان، سرمایه‌گذاری‌های مشترک، انتقال دانش و تکنولوژی گسترش یافته و بر اساس توافقنامه مشترک بانک سینا با vbw شعبه بانک سینا در مونیخ افتتاح خواهد شد.

جزئیات تفاهم هیات اقتصادی آلمان با بنیاد مستضعفان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، در پی سفر الیزه آیگنر - وزیر اقتصاد، رسانه ها، انرژی و فناوری ایالت باواریای آلمان و هیأت اقتصادی همراه  - جهت شرکت در سمینار همکاری های اقتصادی بنیاد مستضعفان با اتحادیه ایالت باواریای آلمان یک تفاهمنامه همکاری بین بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی  با اتحادیه صنایع باواریا کشور آلمان  و توافقنامه همکاری بین vbw و بانک سینا با حمایت  ریاست بنیاد مستضعفان و معاون نخست وزیر  و  وزیراقتصادی، رسانه ای، انرژی و فناوری ایالت باواریای آلمان منعقد شد.

    تفاهمنامه  با بنیاد مستضعفان

    بر اساس تفاهمنامه همکاری، بنیاد مستضعفان در نظر دارد که در زمینه های  مختلفی مانند ICT  ، صنایع غذایی ، عملیات بانکی و خدمات  مالی ، صنایع ساختمان سازی ، کشاورزی و دامپروری ، انرژی های تجدید پذیر ، صنایع نساجی و صنایع گردشگری و .... با هدف همکاری با شرکت های آلمانی ، سرمایه گذاری های مشترک و همچنین گسترش تبادل اطلاعات فنی با اتحادیه مزبور همکاری کند.

    در این توافقنامه تصریح شده است که طرفین با تمرکز تلاش هایشان در زمینه سرمایه گذاری های احتمالی در ایران و آلمان و گسترش انتقال دانش تکنولوژی ، هر یک  فرد هماهنگ کننده ای را برای توسعه  و هماهنگی فعالیت ها و برنامه های عملیاتی برای موضوعات ذکر شده معرفی و برای اجرایی شدن هر عملیاتی خاص توافقنامه جداگانه ای شامل دستور العمل های تفصیلی بر اساس چارچوب توافقنامه منعقد خواهند کرد.

    توافقنامه با بانک سینا

    همچنین یکی دیگر از دستاورد های این سفر انعقاد توافقنامه بین بانک سینا و اتحادیه صنعت و اقتصاد باواریا ( vbw ) بود که بر اساس آن بانک سینا با اتحادیه مذکور پس از هماهنگی و اخذ مجوز های لازم از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شعبه ای از بانک سینا را در مونیخ آلمان به عنوان مرکز فعالیت های تجاری بانک سینا در آلمان و اروپا تاسیس خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو