عصر بازار

تأکید معاون عمرانی وزیر کشور بر گسترش همکاری‌ شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با پست‌بانک‌ایران

عصر اعتبار- هوشنگ خندان‌دل معاون عمرانی و توسعه شهری و روستائی وزیر کشور درجلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد که در محل استانداری برگزار شد برگسترش همکاری‌ شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور با پست‌بانک‌ایران تأکید کرد.

تأکید معاون عمرانی وزیر کشور بر گسترش همکاری‌ شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با پست‌بانک‌ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی در ادامه تصریح کرد: دستگاه‌های اجرائی بایستی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و عدالت اجتماعی در روستاها و مناطق محروم تلاش مضاعفی داشته باشند.
    داود کریمی‌مداب مدیر شعب پست‌بانک و دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به‌عنوان نماینده بانک‌های استان حاضر در این جلسه ضمن ارائه عملکرد این بانک اظهارداشت:‌ تغییر ماهیت‌ فعالیت‌های پست‌بانک‌ایران به بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT و بزرگترین خرده‌بانکدار کشور، وظایف و مأموریت‌های آن را بیش از پیش سنگین‌تر کرده‌ است.
    وی افزود: اشتغال‌زائی، مهاجرت معکوس، رونق اقتصادی و خدمت‌رسانی مطلوب و آسان به روستاها و نقاط محروم در بیش از 12هزار شعبه و باجه نمایندگی خدمات بانکی از جمله وظایف این بانک است که با حمایت‌ و همکاری همه‌جانبه مسئولان دستگاه‌های اجرائی این مهم در مناطق کم‌برخوردار، محروم و روستائی در راستای اقتصاد مقاومتی با سرعت بیشتری صورت می پذیرد.
    گفتنی است: در این جلسه نماینده یاسوج در مجلس شورای اسلامی، سیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان دستگاه‌های ‌اجرائی استان نیز حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی