عصر بازار

ارائه خدمات رایگان درمان ناباروری در قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان

عصر اعتبار- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: خدمات رایگان درمان ناباروری در تمام مراحل تشخیص، درمان و تأمین دارو از جمله مزایای قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان است که بدون سقف ارائه می شود.

ارائه خدمات رایگان درمان ناباروری در قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از دانشجو، سید محمد بطحایی در گردهمایی مشترک معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی و روسای ادارات بودجه آموزش و پرورش سراسر کشور با نمایندگان استانی صندوق ذخیره فرهنگیان  که در  روزهای 16 و 17  شهریور به منظور بررسی زمینه های مشترک کاری و نیز وحدت رویه در زمینه ارائه خدمات رفاهی و معیشتی به فرهنگیان  برگزار شد، اظهار داشت: قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان که از خردادماه سال 1394 اجرا شده است، مزایایی نسبت به قرارداد های سال های قبل داشته است.

    وی از پیشگامی آموزش و پرورش در ارائه خدمات رایگان درمان ناباروری در چارچوب بیمه تکمیلی فرهنگیان خبر داد و گفت: خدمات رایگان درمان ناباروری در تمام مراحل تشخیص، درمان و تأمین دارو از جمله مزایای قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان است که بدون سقف ارائه می شود.

    معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: تا کنون 750 نفر از فرهنگیان از این خدمات استفاده کرده اند که به طور میانگین برای هر نفر یک میلیون و 600 هزار تومان هزینه شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی