عصر بازار

گردهمایی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بانک توسعه تعاون

عصر اعتبار- گردهمایی فرماندهان مرکز و حوزه های مقاومت بسیج تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور مهدیان سرپرست بانک ، فتاحی عضو هیات مدیره، سرهنگ میرابی فرمانده حوزه مقاومت بسیج وزارت تعاون و روح اله شاهسون فرمانده پایگاه مقاومت بسج شهید رجایی بانک توسعه تعاون برگزار گردید.

گردهمایی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بانک توسعه تعاون
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، سرپرست بانک توسعه تعاون دراین جلسه ضمن خیر مقدم به همه فرماندهان محترم بسیج و تبریک دهه کرامت و یاد نمودن از ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ، بزرگ مردان و زنانی که با ایمان راسخ در برابر همه ناجوانمردی­های دشمنان ایستادند و از شکنجه مزدوران بعثی هراسی به خود راه ندادند، ضمن ارزش گذاری به جایگاه ویژه بسیج با اشاره به نقش های اجتماعی این نهاد مردمی خاطر نشان کرد: بسیج به عنوان یک نهاد مردمی در تمامی دوره ها چه درزمان جنگ و چه در زمان صلح فعالیت های اقتصادی و اجتماعی مفیدی را برای جامعه داشته است و باید با برنامه ریزی صحیح از این سرمایه های فکری و انسانی درتمامی عرصه ها بهره برد.

    مهدیان افزود : مسایل اقتصاد جهانی و چالشهای متعدد اقتصادی کشور باعث شد مقام معظم رهبری به عنوان عالیترین مقام کشور، راهنمایی­های لازم را با طرح «اقتصاد مقامتی» ارائه نماید.

    اقتصاد مقاومتی در راستای کاهش وابستگی­ها و تاکید روی مزیت­های تولید داخلی و تلاش بر خود اتکایی است.از دیدگاه مقام معظم رهبری «اقتصاد مقاومتی» الزاماتی دارد که ایشان به مردمی کردن اقتصاد - اجرایی کردن سیاستهای اصل 44 - توانمند سازی بخش­های خصوصی و تعاونی اشاره دارد .

    وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات فرمانده و فعالان بسیج بانک گفت: در حمایت از این حوزه مساعدت های خوبی از سوی مدیران ارشد بانک صورت گرفته است.

    سید محمد میرابی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی نیز از تلاش های  بی شائبه تمامی حوزه های تابعه و میزبانی بانک توسعه تعاون قدردانی نمود و در جلسه مذکور نسبت به تشریح اهمیت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تبیین اقدامات مورد نظر بسیج پرداخت.

    شایان ذکر است در پایان جلسه روح اله شاهسون فرمانده پایگاه بسیج شهید رجایی بانک توسعه تعاون از حضور و حمایت های سرپرست محترم و مدیران ارشد بانک و رهنمودهای فرماندهی محترم مرکز مقاومت بسیج وزارتخانه و همچنین زحمات اعضای شورای مرکزی پایگاه تقدیر و تشکر نمود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی