عصر بازار

خانواده ها باید از زندگی معصومین الگو برداری کنند

عصر اعتبار: جشواره خانوادگی عترت با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه و مدیر کل حراست بانک مهر اقتصاد در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

خانواده ها باید از زندگی معصومین الگو برداری کنند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸:۰۰
  • خانواده ها باید از زندگی معصومین الگو برداری کنند
  • خانواده ها باید از زندگی معصومین الگو برداری کنند
  • خانواده ها باید از زندگی معصومین الگو برداری کنند

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، حجت الاسلام و المسلمین شیخی – مسئول نمایندگی ولی فقیه در بانک – در این مراسم با اشاره به اهمیت خانواده، ابراز داشت: خانواده رکن اصلی جامعه محسوب می شود از اینرو دشمنان اسلام و ایران از طریق رسانه های جمعی و  شبکه های اجتماعی قصد تخریب و نابودی آن را در سر دارند.

حجت الاسلام شیخی خاطر نشان کرد: خانواده ها همواره باید با آگاهی و هوشیاری و الگو گزینی از زندگی معصومین و ائمه اطهار(ع) خود را  نسبت به دسیسه های دشمنان و انحرافات مصون نگهدارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بانک آگاهی بخشی در سطح جامعه، خانواده ها به خصوص زنان خانه دار را یکی از راه های مقابله با دشمنان دانست و ابراز داشت: این همایش ها در راستای آگاه سازی خانواده ها برگزار می شود لذا باید در راستای کیفی سازی و ارتقاء سطح آموزشی این قبیل مراسم تلاش کنیم.

وی به ویژگی های خانواده برتر اشاره کرد و گفت: احترام متقابل، خوش خلقی، رعایت حقوق یکدیگر، همکاری دوجانبه، رعایت شیوه زندگی اسلامی و تربیت فرزندان صالح از نقش های محوری همسران می باشد که پایبندی به این موارد برای استحکام خانواده، ضروری است.

در ادامه، علی احمد مرادی - مدیر کل حراست بانک – با اشاره به اهمیت مقوله امنیت به تبیین حوزه های مورد تهدید و آسیب پرداخت و گفت: در دنیای حاضر دو روش برای تهدید وجود دارد نخستین شیوه تهدید مستقیم یا جنگ سخت و دومین روش تهدید غیر مستقیم یا همان اصطلاح معروف جنگ نرم است.

مرادی مهمترین ابزار و تجهیزات دشمن در جنگ نرم را ماهواره، اینترنت، شبکه های اجتماعی، موبایل و برخی رسانه ها دانست و گفت: اینترنت مهمترین تهدید در فضای مجازی است که با استفاده از تنوع سایت ها می تواند برنامه ها و اهداف و مقاصد شوم دشمن را به مخاطبان خود انتقال دهد.

وی اظهار داشت: ترویج فرهنگ بی حیایی و بی عفتی و فروپاشی کانون خانواده، ترویج خانواده های بی سامان و لجام گسیخته، عادی سازی پدیده شوم خیانت، ترویج فرهنگ خانوار بجای خانواده، ایجاد بلوغ زود رس در فرزندان، اختلال در شخصیت افراد و بحران هویت، عادی سازی روابط پسر و دختر و ایجاد تعارض و تقابل بین ارزش ها از مهمترین برنامه های دشمن هستند که از طریق برنامه های ماهواره دنبال می شوند.

وی در پایان به برخی از راهکارهای مقابله با تهدیدات در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: کسب اطلاع و آگاهی در این حوزه ها، توجیه و آموزش مناسب و بصیرت افزایی خانواده ها، مراقبت و کنترل های صحیح و منطقی و ارتباط با مراکز اینترنتی و رایانه ای مطمئن و مقید و دارای مجوز قانونی از جمله راهکارهای مقابله با تهدیدات در فضای مجازی هستند

شهاب زارعی – رئیس اداره امور شعب استان چهار محال و بختیاری – نیز در ادامه اظهار کرد: بانک مهر اقتصاد یکی از بانک های ارزشی کشور با کارکنانی جوان، تحصیل کرده و متعهد است که طی بیش از دو دهه فعالیت در عرصه پولی و مالی کشور با رعایت موازین شرعی، مشغول خدمت رسانی به عموم مردم است.

وی استقرار عملی بانکداری اسلامی را یکی از مهم ترین برنامه های این بانک عنوان کرد و ابراز داشت: بانک مهر اقتصاد تا کنون به موفقیت های بزرگی دست یافته که این دستاوردها حاصل تلاش و جدیت کارکنان و همراهی خانواده های آنان بوده است.
گفتنی است این مراسم با اجرای برنامه های آموزشی، سرگرمی و تفریحی ادامه داشت.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو