عصر بازار

ثروتمندترین مرد جهان+ تصاویر

عصر اعتبار- براساس ادعای نشریه فوربز، ثروتمندترین فرد جهان کسی غیر از بنیانگذار مایکروسافت است.

ثروتمندترین مرد جهان+ تصاویر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجله فوربز در مطلبی مدعی شد ثروتمندترین فرد جهان کسی غیر از «بیل گیتس»، موسس شرکت مایکروسافت، است؛ اما دیگر مجلات معتقدند رتبه بندی ثروتمندترین افراد جهان تغییری نکرده است.


    فوربز روز پنجشنبه با انتشار مطلبی نوشت در حال حاضر، ثروت «آمانسیو اورتگا»، تاجر اسپانیایی و موسس برند زارا، بیش از «بیل گیتس»، ثروتمندترین فرد جهان، است.

     

     


    به نوشته فوربز، دارایی های «آمانسیو اورتگا» حدود 77.8 تا 79.5 میلیارد دلار تخمین زده شده است. این در حالی است که دارایی های «بیل گیتس» معادل 78.4 میلیارد دلار برآورد شده است. اما شاید هنوز زود است ثروتمندترین مرد جهان جایگاه خود را به «آمانسیو اورتگا» واگذار کند.


    با این حال، فهرست بلومبرگ از ثروتمندترین افراد جهان همچنان بیل گیتس را ثروتمندترین فرد معرفی می کند. دارایی های تخمین زده شده بیل گیتس در این فهرست معادل 89.7 میلیارد دلار است.


    باید منتظر ماند و دید در به روزرسانی جدید سایر مجلات و پایگاه ها، بیل گیتس همچنان جایگاه خود را حفظ خواهد کرد یا خیر. با این حال، بیل گیتس به زودی به جایگاهی دست نیافتنی میان ثروتمندان جهان خواهد رسید. 15 سال است که بنیانگذار مایکروسافت در راس فهرست های ثروتمندترین اشخاص جهان قرار می گیرد؛ جایگاهی که رسیدن به آن دور از دسترس هر ثروتمند دیگری است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی