عصر بازار

۸هزار میلیارد ریال به واحدهای صنعتی استان تهران پرداخت شد

عصر اعتبار- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه بیش از یکهزار و ۲۰۰ واحد صنعتی و کشاورزی دارای مشکل در قالب طرح رونق تولید به منظور دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شدند گفت: تاکنون حدود هشت هزار میلیارد ریال به این واحدها پرداخت شده است.

۸هزار میلیارد ریال به واحدهای صنعتی استان تهران پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، محمدرضا مس فروش عصر شنبه در پایان نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران در محل استانداری در جمع خبرنگاران افزود: سهم کل اعتبارات استان در طرح سراسری رونق تولید، 13هزار و 160 میلیارد ریال است که به مرور و تا پایان سال به واحدهای دارای مشکل از سوی بانک ها پرداخت می شود.
    وی با اشاره به اینکه در قالب طرح سراسری رونق تولید، قرار است تا پایان سال هفت هزار و 500 واحد صنعتی و کشاورزی راکد و نیمه فعال در کل کشور احیا شوند تصریح کرد: در این طرح مشکلات مالی این واحدها از طریق تامین سرمایه ثابت و در گردش رفع می شود.
    به گفته مس فروش، تاکنون یکهزار و 200 واحد صنعتی و کشاورزی دارای مشکل استان تهران در قالب طرح رونق تولید برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند در حالی که سهم استان از این طرح 981 واحد بود.
    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران خاطرنشان کرد: پس از فراخوان داده شده برای ثبت نام واحدهای صنعتی و کشاورزی دارای مشکل استان، افزون بر دوهزار و 400 واحد صنعتی در این طرح نام نویسی کردند.

    * برگزاری 46 نشست ستاد تسهیل تولید در سال 95/گذراندن 720 مصوبه
    مس فروش از برگزاری 46 نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران از ابتدای سال 95 تاکنون خبر داد و گفت: در مجموع وضعیت 422 واحد صنعتی و کشاورزی دارای مشکل در این ستاد بررسی و 720 مصوبه نیز برای رفع مشکل این واحدها گذرانده شده که حدود دو سوم آن ها عملیاتی شده است.
    وی اظهار کرد: مشکلات واحدهای تولیدی تهران پیش از مطرح شدن در این ستاد، در سازمان صنعت استان به عنوان دبیرخانه ستاد بررسی و ارزیابی می شود.
    مس فروش افزود: مواردی که مغایر با ضوابط و قوانین است و توانایی مطرح شدن در ستاد تسهیل تولید استان تهران را ندارد به دستگاه های مرتبط ارجاع داده می شود و سایر موارد برای اخد تصمیم نهایی در نشست های ستاد مطرح می شوند.
    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران بیشترین مشکلات واحدهای صنعتی استان را در حوزه مسائل مالی عنوان کرد و گفت: تامین تسهیلات، وجود مشکل با ادارات امور مالیاتی و تامین اجتماعی و نیز بدهی به بانک ها و سایر دستگاه ها از جمله مهمترین مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان است.
    وی با اشاره به اینکه نشست های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران هردوهفته یکبار به ریاست استاندار برگزار می شود خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی می توانند برای اعلام مشکل به دبیرخانه ستاد واقع در سازمان صنعت استان مراجعه یا از طریق تارنمای این سازمان به نشانی (teh.mimt.gov.ir) اقدام کنند.
    مس فروش یادآور شد: واحدهای صنعتی دارای مشکلی که از ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران مصوبه گرفته اند اما مشکلشان حل نشده باید برای پیگیری موضوع به دبیرخانه ستاد مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو