عصر بازار

بازدید معاون اعتبارات و مدیر کل روابط عمومی از نمایشگاه بانکداری اسلامی

عصر اعتبار- معاون اعتبارات و بین الملل و مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد از نمایشگاه بانکداری اسلامی غرب و شرق استان تهران بازدید کردند.

بازدید معاون اعتبارات و مدیر کل روابط عمومی از نمایشگاه بانکداری اسلامی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، ایرج نیک اختر – معاون اعتبارات و بین الملل – در حاشیه این بازدید با اشاره به افزایش اعتماد و اطمینان عمومی مشتریان به بانک، آن را نتیجه برنامه ریزی های اصولی و تلاش های بی وقفه همکاران دانست و گفت: با توجه به استقبال مشتریان از خدمات اعتباری و محصولات بانک مهر اقتصاد، ارتقاء سطح خدمات و متناسب سازی آن با نیازها و مطالبات مردم باید در دستور کار قرار گیرد.

    نیک اختر در تشریح تلاش های بانک برای تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: بانک مهر اقتصاد با هدف نقش آفرینی در تحقق کامل و حمایت از اقتصاد مقاومتی اقدام به تامین مالی برخی حوزه های کلان اقتصادی مانند صنعت خودروسازی، فولاد، ذوب آهن، صنعت نفت و پتروشیمی نموده و در بخش مصارف خرد نیز تلاش مستمری برای تامین مالی بنگاه های کوچک و متوسط ترتیب داده است.

    در ادامه، منصور شیخ الاسلامی – مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت -  با اشاره به اقدامات بانک مهر اقتصاد در زمینه پیاده سازی بانکداری بدون ربا، گفت: این بانک با استفاده از رهنمودهای مراجع عظام، علما، صاحبنظران و اساتید حوزه و دانشگاه توانسته با آسیب شناسی موانع پیاده سازی بانکداری بدون ربا، مدل و الگوی عملی و الزامات استقرار بانکداری اسلامی را طراحی کند.

    وی با بیان اینکه اقدامات راهبردی وسیعی در حوزه اجرا و استقرار بانکداری بدون ربا  طِی سال های اخیر در بانک مهر اقتصاد عملیاتی شده، افزود: تدوین سند راهبردی بانکداری اسلامی، ایجاد کمیته فقهی و کمیسیون عالی پیاده سازی بانکداری اسلامی، راه اندازی اداره بانکداری اسلامی و بازنگری تمامی قراردادها و دستورالعمل ها به منظور انطباق با قوانین شرع مقدس از جمله این اقدامات بوده است.

    شیخ الاسلامی با اشاره به سیاستگذاری های کلان بانک مهر اقتصاد در مسیر رشد و پیشرفت کشور گفت: بانک مهر اقتصاد در راستای منویات مقام معظم رهبری در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل ضمن تامین نیازهای مالی خرد و سرمایه در گردش شرکت های تولیدی، در اجرای طرح های کلان و زیربنایی کشور نیز مشارکت می کند.

    مدیرکل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد در پایان با تاکید بر لزوم انجام اطلاع رسانی مناسب برای آشنایی مشتریان و بنگاه های اقتصادی با خدمات بانک مهر اقتصاد در بخش بانکداری اسلامی، همکاران شعب غرب و شرق استان تهران را به همفکری، مشارکت و همدلی برای برقراری ارتباط موثر و حرفه ای دعوت کرد.
    محمد قضایی - رئیس اداره امور شعب غرب استان تهران - نیز در این دیدار گزارشی از مهمترین برنامه های در دست اقدام این اداره در راستای ترویج بانکداری بدون ربا، حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی و افزایش ضریب نفوذ در بازار ارائه کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی