عصر بازار

توضیح طیب‌نیا درباره FATF به مرکز پژوهش‌های مجلس

عصر اعتبار- علی طیب نیا در نشستی که با اعضای مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار کرده بود، درباره نحوه تعامل با FATF در جهت تسهیل روابط بین المللی مالی کشور توضیح داد.

توضیح طیب‌نیا درباره FATF به مرکز پژوهش‌های مجلس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از شادا، وزیر اقتصاد به همراه معاونانش با اعضای مرکز پژوهش‌های مجلس نشستی برگزار کرده و در آن درباره مسائل مربوط به FATF توضیحات لازم را ارائه کرد.

    در این نشست کاظم جلالی، رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اهمیت FATF برای مجلس گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس تمامی نقدها و بررسی‌های انجام شده در کشور درخصوص این موضوع را با دقت دسته‌بندی کرده و به دنبال ارزیابی کارشناسی تمامی این موارد است.

    علی طیب‌نیا؛ وزیر امور اقتصادی و داراریی نیز در این نشست ضمن بیان سابقه موضوع گروه‌ اقدام مالی (FATF) اقدامات انجام شده، پیرامون همکاری با کارگروه ویژه اقدام مالی جهت تسهیل برقراری ارتباط مالی بین‌المللی کشور با سایر کشورها را بیان کرد.

    در ادامه این جلسه ابعاد گوناگون حقوقی و اقتصادی گروه اقدام مالی (FATF) در پانزده محور مهم از جمله نحوه اجرای برنامه اقدام گروه مالی (FATF) مسئول اجرا، پاسخگویی و نظارت بر این برنامه و ابعاد آن بررسی شد و طیب‌نیا و معاونان وزارت امور اقتصادی و دارایی توضیحاتی درباره هر کدام از موارد مطرح شده ارائه کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی