عصر بازار

اعطای ۵۶۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای راکد و نیمه فعال

عصر اعتبار- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: امیدواریم در قالب سرمایه در گردش، نوسازی و تجهیز خطوط تولید تا پایان سال ۵۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اعطا کنیم

اعطای ۵۶۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای راکد و نیمه فعال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در مورد آخرین وضعیت واحدهای تولیدی این استان و پرونده‌های مطرح شده در کارگروه رفع موانع تولید گفت: با توجه به اینکه بیش از 90 درصد واحدهای صنعتی این استان تحت مالکیت بخش خصوصی قرار دارند ما شاهد مشکلات کمتری نسبت به سایر نقاط کشور بودیم.

    جعفرصادق اسکندری ادامه داد: واحدهای صنعتی این استان تا به امروز در کشور بیشترین میزان قرارداد با بانک‌ها را برای اخذ تسهیلات داشته‌اند و 116 واحد توانسته‌اند از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

    وی ادامه داد: 370 واحد نیز در شرف عقد قرارداد با بانک‌های عامل هستند این در حالی است که 170 واحد نیز خارج از کارگروه استان مستقیما با بانک‌ها وارد مذاکره شده‌اند و اقدام به دریافت تسهیلات کرده‌اند. ما امیدواریم تا پایان سال 400 واحد تولیدی را که راکد و یا نیمه فعال بودند راه‌اندازی کنیم که با راه‌اندازی این واحدها 12 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شود.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی در پایان گفت: ما امیدواریم در قالب سرمایه در گردش، نوسازی و تجهیز خطوط تولید تا پایان سال 560 میلیارد تومان تسهیلات اعطا کنیم از طرف دیگر 20 شهریور با حضور وزیر صنعت چندین کارخانه عغمرانی و صنعتی افتتاح خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی