عصر بازار

بازدید معاونین امور مناطق، اعتبارات و امور بین الملل از کارخانه فولاد هیربد

عصر اعتبار- معاونین امور مناطق، اعتبارات و امور بین الملل بانک به همراه رئیس اداره امور شعب و مدیران سرپرستی شرق استان تهران از خطوط تولید شرکت فولاد هیربد بازدید کردند.

بازدید معاونین امور مناطق، اعتبارات و امور بین الملل از کارخانه فولاد هیربد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد شرق استان تهران در راستای حمایت از تولید داخلی و اجرای عملی شعار سال مقام معظم رهبری، معاونین امور مناطق و اعتبارات و امور بین الملل بانک مهر اقتصاد به اتفاق رئیس اداره امور شعب و مدیران سرپرستی شرق استان از خطوط تولید شرکت فولاد هیربد بازدید و ضمن گفتگو با مدیرعامل، مدیران اقتصادی و مالی شرکت درخصوص راهکارهای گسترش همکاری فی مابین برای ارائه خدمات در حوزه های مختلف بانکی و تسهیلات در راستای صادرات محصولات فولاد بحث و تبادل نظر کردند.
    جواد حاجی مزدارانی - معاون امور مناطق بانک - در این دیدار با اشاره به افزایش تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد به عنوان یک مجموعه قوی مالی آماده ارائه خدمات و تسهیلات برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی کشور است و در راه توسعه و بسط تولید ملی در حد توان خود از هیچ تلاشی فرو گذاری نخواهد کرد.
    وی در ادامه با تقدیر از تلاش های مجموعه فولاد هیربد، تصریح کرد: افق های توسعه فعالیت های تکمیلی و صادرات محصولات به همت بازوان کارکنان این مجموعه روشن است.
    مزدارانی افزود: از محاسن بزرگ این کارخانه، تولید، اشتغال و فضای پویای کسب و کار است که توانسته بار بزرگ بیکاری را از دوش جامعه بردارد.

    در ادامه نشست با مدیران کارخانه فولاد هیربد، ایرج نیک اختر – معاون اعتبارات و بین الملل بانک - نیز ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های تولیدی این مجموعه گفت: بانک مهر اقتصاد تمامی تلاش خود را در راستای توسعه فعالیت های شرکت فولاد هیربد به کار خواهد بست.
    وی از کارخانه فولاد هیربد به عنوان یکی از مصادیق عینی تحقق اقتصاد مقاومتی نام برد و افزود: کارخانجات فعالی همچون فولاد هیربد توانسته اند با بکارگیری تکنولوژی و نیروی کار ماهر نیاز کشور را به واردات محصولات مشابه تولید داخل به حداقل برسانند.
    نیک اختر افزود: سبد پر محصولِ خدمات و تسهیلات بانک مهر اقتصاد آماده ارائه هر گونه خدمات مالی و اعتباری به این واحد تولیدی می باشد.
    در پایان مدیرعامل شرکت فولاد هیربد با تشریح فعالیت های کارخانجات مجموعه تحت مدیریتش گفت: در صورت راه اندازی کامل فازهای تکمیلی این کارخانجات، نه تنها نیاز داخلی فولاد کشور بلکه سهم عمده صادرات غیر نفتی را تا حد قابل ملاحظه ای افزایش داده و این خود مصداق بارز تحقق عملی اقتصاد مقاومتی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو