عصر بازار

مدیرعامل بانک ملی:

باید تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم

عصر اعتبار: اولین همایش هم اندیشی «فرصت ها و تهدیدها» با حضور محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ، اعضای هیأت مدیره ، مدیران امور ، رؤسای ادارات امور شعب تهران، شعب مستقل و رؤسای حوزه های استان تهران در اداره امور شعب غرب تهران برگزار شد.

باید تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹:۰۰
  • باید تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم
  • باید تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم
  • باید تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مدیرعامل بانک طی سخنانی که در ساعات آغازین این همایش ایراد کرد ، فرصت ها و تهدیدهای بانک ملی ایران را به دو دسته بیرونی و درونی تقسیم کرده و به بررسی اهم این تهدیدات و فرصت ها پرداخت و تأکید کرد. وظیفه ماست که شرایط را به دقت بررسی کنیم و با تلاش و مدیریت بهینه ، تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده و بهترین بهره برداری را از فرصت های موجود برای ارتقاء جایگاه و افزایش سودآوری بانک بعمل آوریم.
رئیس هیأت مدیره بانک در ادامه سخنان خود ، تحریم را یکی از شدیدترین تهدیدات بانک در گذشته ذکر کرد و گفت: رقبا با استفاده از تحریم برخی از منابع و مشتریان بانک را به سوی خویش جلب کرده اند اما اکنون با تلاش های صورت گرفته تهدید تحریم از بین رفته و به یک فرصت خوب برای بانک ملی ایران تبدیل شده است باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم و با برقراری ارتباط سازنده با مشتریان عملکرد بهتری را در کارنامه خود ثبت کنیم.
وی در ادامه اظهار داشت: بانک ملی ایران ، بازوی دولت است و خود را موظف می داند به مردم عزیز در سراسر کشور خدمات بانکی ارائه نماید. لذا باید از حاشیه ها دور باشیم و در آرامش و امنیت کامل به کار بانکی خود به صورت حرفه ای و تخصصی بپردازیم. لذا از همکاران می خواهم که به شایعات و حاشیه سازی ها توجهی نکرده و با صداقت و سلامت به انجام وظایف خویش بپردازند.
حسین زاده در بخش دیگری از سخنان خود ، افزایش سرانه مطالعه در بین همکاران را مهم دانسته و از همکاران خواست تا با آموزش و افزایش اطلاعات خود ، همیشه به روز باشند. وی همچنین به تلاش های صورت گرفته برای ساماندهی و بهینه سازی ارتباط مدیریت بانک با همکاران اشاره کرده و افزود : با همکاری نزدیک دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی ، به دنبال افزایش رضایت شغلی همکاران هستیم .
مدیرعامل با تأکید بر اینکه نیروی انسانی متعصّب و علاقمند از مهم ترین فرصت های بانک ملی ایران است ابراز داشت: همکاران می توانند با کلام خوب و با خوشرویی ، بهترین مزیت ها را برای بانک ملی ایران ایجاد نمایند. اولین همایش هم اندیشی (فرصت ها و تهدیدها) همچنان در اداره امور شعب غرب تهران در حال برگزاری است .

برچسب ها
پورسعید خلیلی