عصر بازار

۲۴۰میلیارد ریال تسهیلات به طرحهای مشکل دار کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

عصر اعتبار- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در سه ماه اخیر به ۳۰ طرح مشکل دار این استان در بخش های کشاورزی و صنعت پرداخت شده است.

۲۴۰میلیارد ریال تسهیلات به طرحهای مشکل دار کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، داریوش دیودیده روز شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: سهمیه پرداخت تسهیلات به طرح های مشکل دار این استان در سالجاری چهار هزار و 50 میلیارد ریال است که باید تا اواسط مهر از محل منابع بانکهای عامل استان به 304 طرح پرداخت شود.
    وی گفت: این 304 طرح مشکل دار کهگیلویه و بویراحمد در هر 2 بخش کشاورزی و صنعت شامل 228 طرح کوچک راکد و یا با تولید زیر ظرفیت، 25 طرح متوسط راکد و یا با تولید زیر ظرفیت و 51 طرح در حال اجرا و دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد است.
    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: 750 واحد صنعتی در این استان وجود دارد که از این تعداد 500 مورد فعال و یا نیمه فعال و مابقی نیز راکد بوده و یا زیر ظرفیت فعالیت می کنند.
    دیودیده بیان کرد: انتظار می رود بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد همکاری بیشتری در زمینه پرداخت تسهیلات به طرحهای صنعتی و کشاورزی مشکل دار این استان داشته باشند.
    وی ابراز داشت: حدود سه ماه اخیر و در 16 نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد 79 طرح مشکل دار در 2 بخش کشاورزی و صنعت مطرح شده که بررسی آنها 194 مصوبه به دنبال داشته است.
    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: 194 مورد از مجموع این تعداد مصوبه اکنون 108 مورد اجرا شده و 86 مورد نیز در حال اجراست.
    دیودیده اظهار داشت: 550 طرح صنعتی و کشاورزی مشکل دار کهگیلویه و بویراحمد در این مدت برای دریافت تسهیلات و بازگشت به چرخه تولید در سامانه بهین یاب نام نویسی کرده اند.
    40 طرح مشکل دار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست در بخش کشاورزی شامل 34 طرح راکد و یا با تولید زیر ظرفیت و 6 طرح در حال اجرای دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد مورد بررسی قرار گرفت.
    پیشنهاد پرداخت 280 میلیارد ریال تسهیلات به این طرحها از سوی بانکهای عامل کهگیلویه و بویراحمد در قالب سرمایه در گردش و سرمایه ثابت در این نشست مصوب شد.
    175 میلیارد ریال از این میزان تسهیلات به 34 طرح راکد و یا با تولید زیر ظرفیت و 105 میلیارد ریال نیز باید به 6 طرح در حال اجرای دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد استان پرداخت شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو