عصر بازار

برای اولین بار در کشور سایت آنلاین حراجی وام کالا بدون ضامن و بهره پرداخت خواهد کرد

عصر اعتبار- محمد مرادی مدیر عامل سایت آنلاین حراجی گفت : تسهیلات پرداخت وام بدون ضامن و بهره برای اولین بار در کشور توسط تیمی متشکل از برترین متخصص های حوزه اقتصاد و آی تی ارائه خواهد شد واین تسهیلات بر اساس قیمت گذاری روی کالا های نو و دست دوم متقاضیان به آنها تعلق می گیرد .

برای اولین بار در کشور سایت آنلاین حراجی وام کالا بدون ضامن و بهره پرداخت خواهد کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از عصر کالا، وی با اشاره به نوین بودن این طرح افزود: در اصل  این ایده شکلی نوین ، مدرن و کاربردی تر از مبادلات سنتی بوده  که بر اساس مقتضیات امروز مشتریان تغییر یافته  و هدف اصلی آن رونق بازار جذاب و پر طرفدار تهاتر است .
    مدیرعامل سایت آنلاین حراجی در خصوص پیروزی در بازار رقابت اظهار داشت: بالا رفتن کیفیت، پایین آمدن قیمتها ، بهتر شدن خدمات پس از فروش،  مشتری مداری و از همه مهمتر  ارائه خدمات نوین و متمایز، هدف مشترکی را دنبال می کنند و آن پیروزی در بازار رقابت است.
    وی ادامه داد: زیرا همه موارد  ذکر شده رقابت ، مهمترین دلیل ارائه خدمات نوین در بازار هدف( مصرف کنندگان ) بوده و نقش اصلی را ایفا می کند .
    محمد مرادی گفت: سایت جدید آنلاین حراجی  در پی بر پایی  استارت آپی  است که، تمامی امور مربوط به خرید و فروش کالا و حمل و نقل آن را با پشتوانه ای از علم روز و با محوریت کاربران و متخصصین حرفه ای ، به شیوه نوین ارائه می دهد .
    مدیر عامل سایت آنلاین حراجی در خصوص نحوه دریافت وام تسریح کرد: کاربران  پس از ورود به سایت ، عکس و توضیحات محصول خود را ارسال کرده و پس از تایید کارشناسان سایت ، تا 70% از قیمت محصول خود را اعتبار دریافت خواهند کرد و می توانید بدون پرداخت هزینه از تالار محصولات این سایت، محصول دلخواه خود را خریداری نمایند.
    وی در ادامه با اشاره به ساختار سایت آنلاین حراجی بیان داشت: ایده بکر و جذاب این سایت ، بعد از پایه ریزی آن توسط   تیمی جوان و حرفه ای در حوزه  IT  و بازاریابی ؛  در آبان سال 94 عملی شد .
    محمد مرادی ادامه داد: این یک سایت فروشگاهی نیست بلکه  فروشگاه شخصی شما بوده  که هر آنچه برای خرید و فروش به آن نیاز دارید را برایتان مهیا کرده و  پایه اصلی سایت برگزاری مزایده آنلاین کالا توسط خود کاربران است  .  بدین صورت که شما کالای خود را ، چه نو و دست دوم ، با در نظر گرفتن یک قیمت پایه و مشخص کردن یک بازه زمانی ، ضمن معرفی آن در سراسر کشور ، به بالاترین پیشنهاد بفروش می رسانید.
    مدیر عامل سایت آنلاین حراجی گفت : خرید و فروش ،کسب درآمد، انبار داری رایگان ، تبلیغات حرفه ای و حمل و ارسال کالا، مجموعه استارت آپ  پیشنهادی ما را گرد هم آورده که کاربران را از هر نوع هزینه ای مانند : اجاره مغازه ، فروشنده حرفه ای ، تبلیغات گسترده و سراسری ، انبارداری ،  مالیات و هر چیز دیگری که به راه اندازی کسب و کارتان مربوط می شود ، بی نیاز کرده و برای شما کسب درآمد می کند .
    محمد مرادی به دیگر  خدمات سایت آنلاین حراجی اشاره کرده و گفت: فروشگاه کالاهای  29 هزارتومانی، قرعه کشی روزانه برای کاربران، برگزاری مزایده آنلاین ،حراج های هفتگی با قیمت های باور نکردنی، خرید و فروش کالا های نو و دسته دوم با بازار فروشی  به وسعت کل کشور، انبار داری رایگان محصولات شما تا یک ماه، حمل نقل محصولات به سراسر ایران و ایجاد کسب و کار جدید برای کاربران از دیگر خدمات سایت است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو