عصر بازار

طرح عترت موجب ایجاد وفاق و همدلی می شود

عصر اعتبار: جشنواره فرهنگی عترت با حضور معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در استان آذربایجان غربی برگزار شد.

طرح عترت موجب ایجاد وفاق و همدلی می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶:۰۰
  • طرح عترت موجب ایجاد وفاق و همدلی می شود
  • طرح عترت موجب ایجاد وفاق و همدلی می شود
  • طرح عترت موجب ایجاد وفاق و همدلی می شود

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، جواد حاجی مزدارانی - معاون امور مناطق بانک – در این مراسم با اشاره به اهمیت نهاد خانواده در سازمان های توسعه یافته، اظهار داشت: اصولاً برگزاری چنین نشست ها و همایش هایی در کاهش دغدغه های کارکنان و خانواده ها بسیار موثر است چرا که چنین رویدادهایی موجب ایجاد وفاق و همدلی شده و فضای صمیمانه ای بین کارکنان و خانواده ها ایجاد می کند.
معاون امور مناطق بانک خاطر نشان کرد: تامین آرامش و آسایش برای کارکنان پس از ساعات کاری نقشی غیر قابل انکار در تحقق اهداف بانک دارد بنابراین ایجاد یک محیط صمیمی در نهاد خانواده و کاهش دغدغه های آنان می تواند زمینه ساز محیطی پر از آرامش در محل کار باشد.
وی به نقش ورزش و تفریحات سالم در ایجاد نشاط و افزایش روحیه افراد اشاره کرد و گفت: با تقسیم کار و مدیریت صحیح زمان می توان به امورات یاد شده پرداخت و نتایج آن را به خوبی در خانواده و محیط کار مشاهده کرد.
در ادامه، رضا عظیمی - رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان غربی - با تبیین سیاست های بانک در رسیدگی به امورات فرهنگی و آموزشی کارکنان و خانواده های آنان، اظهار داشت: خانواده به عنوان اصلی ترین نهاد تشکیل دهنده جامعه، جایگاه والایی در آموزه های دین مبین اسلام دارد از این رو بانک مهر اقتصاد برنامه های مختلفی با موضوع نقش خانواده در تعالی سازمانی در دستور کار قرار دارد است.
عظیمی در ادامه با تجلیل از خانواده کارکنان بانک مهر اقتصاد آذربایجان غربی به تشریح جایگاه این بانک در میان بانک های استان و کشور پرداخت.
حجت الاسلام محمود ابوالقاسمی از اساتید حوزه و دانشگاه نیز به تبیین موضوع ایمان و اهمیت برخورداری از آن در محیط کار پرداخت و اظهار داشت: انسان با ایمان و متقی با تکیه بر قدرت الهی می تواند با آرامش بیشتری در محیط کار انجام وظیفه کرده و به امورات مختلف بپردازد.
این استاد حوزه و دانشگاه با تشریح اهمیت ایمان و نماز و جایگاه این دو در تحکیم نهاد خانواده، تصریح کرد: در هر جامعه ای خانواده های با ایمان و متقی مورد احترام و اعتماد همگان قرار می گیرند و اساساً اینگونه خانواده ها محل رشد و تربیت فرزندان و افراد متعهد نیز هست که در همه حال می توانند در جامعه منشاء اثر واقع شوند.
گفتنی است این مراسم با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، تفریحی و آموزشی همراه بود و در پایان هدایایی به رسم یادبود از به خانواده ها اهداء شد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی