عصر بازار

کسب و کارهای بازار محور زنان رونق می‌گیرد

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه بخش عمده جمعیت تحصیلکرده و جوان کشور را زنان تشکیل می‌دهند ابراز امیدواری کرد: با همکاری معاونت امور زنان، زمینه بهبود فضای کسب و کار برای زنان فراهم شود.

کسب و کارهای بازار محور زنان رونق می‌گیرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، از امضای تفاهم‌نامه همکاری با معاونت امور زنان ریاست جمهوری خبر داد و گفت: هدف اصلی این تفاهم‌نامه توانمندسازی، ساماندهی و حمایت از ایجاد فرصتهای شغلی و کسب و کارهای خانگی و خرد و کوچک بازارمحور با اولویت توسعه فعالیتهای شبکه‌ای، پشتیبانی و تکمیل زنجیره ارزش محصولات است.

    به گفته وی، بخش اعظمی از مشکلات بانوان بازاریابی و عدم عرضه محصولات تولیدی در بازار است و بر اساس این تفاهم‌نامه، زمینه ایجاد اشتغال پایدار با اولویت مناطق روستایی، عشایری و کمتر برخوردار فراهم می‌شود.

    نوراله‌زاده سقف اعتبار تفاهم‌نامه را 1000 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این میزان اعتبار از محل منابع صندوق کارآفرینی امید به طرح‌های معرفی شده از سوی معاونت زنان و پس از بررسی و تایید در چارچوب ضوابط صندوق پرداخت خواهد شد.

    مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در ادامه درباره راه‌اندازی شبکه مهتاک، گفت: مرکز هم افزایی و تعاملات اقتصادی کارآفرینان (مهتاک) به منظور حمایت از تولید کنندگان در عرصه بازاریابی راه اندازی شده است.

    وی گفت: این سامانه به شکل مجازی طراحی شده و امکان ایجاد صفحات مجازی برای معرفی محصولات تولید کنندگان و همچنین بازاریابی و عرضه این محصولات توسط فروشندگان را به وجود آورده است.

    نوراله‌زاده در ادامه با اشاره به ظرفیتهای موجود در مناطق آزاد تجاری از امضای تفاهم‌نامه همکاری با سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار خبر داد و گفت: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه، ‌ گسترش فرصتهای کسب و کار با اتکا به نیاز بازارهای داخلی و بین المللی به ویژه کشورهای همسایه مناطق آزاد است.

    وی گفت: در نظر داریم با استفاده از توانمندی‌های بومی و محلی، اهداف اقتصاد مقاومتی را در ایجاد فرصتهای کسب و کار پایدار برای جوانان محقق کنیم.

    به گفته مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، مبلغ 50 میلیارد ریال به منظور تامین اعتبار طرح‌های معرفی شده توسط منطقه آزاد چابهار از محل منابع صندوق اختصاص می‌یابد که پس از بررسی‌های لازم در اختیار افراد واجد شرایط قرار خواهد گرفت.

    انتهای پیام

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو