عصر بازار

مهلت ۱۵ روزه قالیبافان برای بیمه شدن

عصر اعتبار- مدیرعامل اتحادیه تعاونی های تولید کنندگان فرش دستباف ایران با اشاره به ثبت نام ۳هزار و ۷۰۰ نفر در بیمه قالیبافان گفت:متقاضیان می‌توانند حق بیمه سالانه خود را دو سوم به صورت نقد و یک سوم به صورت چک پرداخت کنند.

مهلت ۱۵ روزه قالیبافان برای بیمه شدن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، عبدالله بهرامی  درباره بیمه قالیبافان گفت: تا کنون 3 هزار و 700 نفر برای بیمه تکمیلی، عمر، حوادث و پس انداز ثبت نام کرده اند.

    وی درباره نحوه پرداخت 460 هزار تومان حق بیمه سالانه افزود: متقاضیان می‌توانند دو سوم این پول به صورت نقد و یک سوم را به صورت چک پرداخت کنند. متقاضیان تا 15روز دیگر فرصت برای ثبت نام دارند. یکی از تأکیدات ما در ثبت نام توزیع به صورت عادلانه است.

    مدیر عامل اتحادیه تعاونی های تولید کنندگان فرش دستباف ایران با بیان اینکه سقف بیمه حوادث 20 میلیون تومان است گفت:در حال حاضر 400 هزار نفر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند و می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. حداقل 500 هزار نفر دیگر در نوبت برای بیمه تأمین اجتماعی هستند. یکی از مشکلات قالیبافان در مسیر بیمه تأمین اجتماعی این است که در صورتی که قالیبافان حق بیمه خود را با یک روز تأخیر پرداخت خدمات بیمه ای آنها قطع و  امکان وصل مجدد وجود ندارد و از این طریق تعداد زیادی از قالیبافان از تحت پوشش بیمه خارج شده اند.

    بهرامی با بیان اینکه از دیگر اقدامات برای قالیبافان پرداخت وام 6 میلیونی به هر قالیباف است گفت: در بهمن ماه سال گذشته طی توافقی که با بانک توسعه تعاون داشتیم تسهیلات 6میلیون تومانی با سود 18درصد و بازپرداخت سه ساله بدون نیاز به سپرده و با یک ضامن برای هر قالیباف در نظر گرفتیم. این تسهیلات کمک زیادی به رونق کارگاه های کوچک و زنان خانه دار قالیباف می کند. در شش ماه گذشته تا تاریخ یکم شهریور ماه 1962نفر از این تسهیلات استفاده کرده اند. اما برای واحدهای بزرگ و متمرکز متأسفانه ردیف بودجه خاصی اختصاص پیدا نکرده است تا بتوانیم وام های سنگین پرداخت کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو