عصر بازار

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خبر داد

پرداخت ۵۰ میلیون ریال وام بدون سود به مددجویان

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: خدمات ویژه این صندوق پرداخت حداکثر ۵۰ میلیون ریال وام بدون سود و با کمترین کارمزد به مددجویان است.

پرداخت ۵۰ میلیون ریال وام بدون سود به مددجویان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، علی نورمحمدی بعدازظهر امروز در آیین گشایش «صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت» شعبه شهید ذوالانوار این شهر در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت زیرمجموعه کمیته امداد است که با سرمایه این نهاد گشایش‌ یافته و با سرمایه اولیه یک‌هزار میلیارد ریال شروع به کار کرده و با سپرده‌گذاری در این شعبه این سرمایه افزایش خواهد یافت.

    وی با اشاره به تعداد شعبه‌های این صندوق در کل کشور گفت: با افتتاح شعبه شیراز تعداد شعب این صندوق به 14 شعبه خواهد رسید و تمام مراکز استان‌ها تا پایان آبان‌ماه امسال دارای حداقل یک شعبه خواهند بود و فلسفه گشایش این شعب اعطای وام قرض‌الحسنه به مددجویان است.

    این مسؤول بیان کرد: جامعه هدف صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت نیازمندان و مددجویان امداد بوده و تا سقف 50 میلیون ریال به آنها وام تعلق می‌گیرد و برای افتتاح حساب هیچ سقف خاصی از موجودی وجود ندارد.

    مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت افزود: این نهاد برای رفاه حال ساکنان شهرستان‌ها اقدام به گشایش باجه‌های صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خواهد کرد که این مهم پس از تکمیل شعب مراکز استان‌ها اتفاق خواهد افتاد.

    نورمحمدی اضافه کرد: هدف اصلی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمک به نیازمندان است و با راه‌اندازی این صندوق شخصیت و عزت‌نفس آنها حفظ می‌شود و با افتتاح این شعب کل سپرده‌های خیّران و کمک‌های مردم در این مکان حفظ خواهد شد.

    وی با اشاره به سیاست‌های توسعه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت بیان داشت: با عضویت در شبکه شتاب کل صدقه‌ها، منابع کمیته امداد و مستمری مددجویان به این صندوق انتقال خواهد یافت و از جمله خدمات ویژه آن پرداخت وام بدون سود و با کمترین کارمزد خواهد بود که در سطح کشور بی‌نظیر است.

    این مسؤول در پایان تصریح کرد: مشکلات ضمانت بانکی برای مددجویان به حداقل رسیده و اگر حقوق مستمری آنها کفاف بازگشت وام‌ها را داشته باشد، هیچ‌گونه ضمانت دیگری را از آنها نخواهیم گرفت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی