عصر بازار

جشن تکلیف فرزندان خانواده بزرگ وزارت ارتباطات برگزار شد

عصر اعتبار- مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان سازمان‌ها، شرکت‌ها و مجموعه‌های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله پست‌بانک ایران در راستای ترویج فرهنگ نماز، عصر یکشنبه بیست و هشتم شهریورماه سال جاری درسالن محمدپارسا مؤسسه پیام برگزار شد.

جشن تکلیف فرزندان خانواده بزرگ وزارت ارتباطات برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در ابتدای این مراسم که با حضور مهندس راسخ معاون وزیر و رئیس شورای فرهنگی وزارتخانه و جمع کثیری از کارکنان مجموعه‌ها و فرزندان آنان برگزار شد پس از تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید، حجت‌الاسلام قلیان دبیر شورای فرهنگی وزارتخانه طی سخنانی ضمن تبریک به نونهالان و خانواده آنان و گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهارداشت: جشن تکلیف، آغاز تبلور معنویت در انسان و مرحله حساسی است که آینده نوجوانان را خواهد ساخت.
    حجت الاسلام والمسلمین قلیان در ادامه به تبیین آثار و فضائل دنیوی و اخروی نماز و الگو قراردادن ائمه‌اطهار علیهم‌السلام در زندگی و رعایت حجاب و عفاف و اهمیت اقامه نماز در بین نوجوانان پرداخت و تصریح کرد: توجه به مسائل تربیتی در کنار مسایل علمی موجب پرورش نسلی متخصص، متعهد و معتقد به مسائل دینی و مذهبی می‌شود.
    وی درپایان بر اهمیت تربیت دینی فرزندان تأکید کرد و افزود: مسؤلیت خانواده‌ها در این خصوص بسیار سنگین است.
    بنابراین گزارش: برنامه‌های جذاب و شاد از جمله؛ عروسک گردانی، اجرای سرود و برگزاری مسابقات ویژه نوجوانان و پرسش و پاسخ مسائل دینی از مهم‌ترین برنامه‌های این مراسم بود.
    همچنین در این مراسم فرزندان کارکنان پست‌بانک‌ایران که به سن تکلیف رسیده‌‌‌اند از سوی خسرو فرحی مدیرعامل این بانک با اهداء لوح و هدیه مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.
    گفتنی است: متن تقدیر دکتر فرحی بدین شرح می باشد؛

    بسمه‌تعالی
    رسیده گامم به کوچه باغی           که پر‌ ز عطر‌بهار بهار باشد
    و پر ز آوای سبز تکبیر                 به گوش هربی قرار باشد
    فرزند گرانقدر
    باسلام
    ضمن تبریک عیدسعیدغدیر و همزمانی این خجسته با محفل غنچه‌های نو شکفته بوستان ایمان در خانواده پست‌بانک‌ایران و جشن گفتگو با خدا و آغاز سرفصل جدید زندگی و خلعت پاک بهار تکلیف را به جنابعالی و خانواده محترم شادباش عرض می نمایم. امید است همواره در سایه پروردگار منان و با تلاش‌ها و اراده استوار در این پیمان معنوی و انجام فرامین الهی و پله‌های ترقی در تمامی عرصه‌های علم و اندیشه،‌موفق و سربلند باشید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی