عصر بازار

استقامت ایران و کوبا در برابر فشارهای خارجی

ملت ایران علیرغم فشارها، مسیر توسعه خود را ادامه می‌دهد

عصر اعتبار- رییس جمهوری کشورمان در دیدار با فیدل کاسترو رهبر انقلاب کوبا تاکید کرد که ملت بزرگ ایران علیرغم فشارها و تحریمها توانسته است به رشد اقتصادی خود ادامه دهد.

ملت ایران علیرغم فشارها، مسیر توسعه خود را ادامه می‌دهد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از اقتصاد آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی که به دعوت رسمی رییس جمهوری کوبا برای سفری دو روزه  وارد هاوانا شده است ، عصر دوشنبه به وقت محلی (بامداد سه شنبه به وقت تهران) و در دیدار فیدل کاسترو رهبر انقلاب این کشور افزود: خوشحالم که نخستین سفر دو جانبه من به آمریکای لاتین از کوبا آغاز می شود که نماد مقاومت و مبارزه با استعمار در این قاره است.
    رییس جمهوری با اشاره به اینکه ملتهای ، افزود: انقلاب مردم کوبا تحت شدیدترین تحریمهای اقتصادی آمریکا قرار گرفت و ملت ایران نیز در طول هشت سال جنگ تحمیلی در حالی ایستادگی کرد که شرق و غرب به متجاوز کمک می کردند. لذا ایران و کوبا نماد مقاومت در برابر شدیدترین تحریمها هستند.
    روحانی تاکید کرد که ملت ایران علیرغم فشارها و تحریمهای ظالمانه مسیر توسعه و رشد اقتصادی خود را ادامه می دهد.
    فیدل کاسترو نیز در این دیدار با اشاره به بررسی و پیگیری سیر انقلاب اسلامی در ایران گفت: در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران نظر مثبت خود را در مورد امام خمینی و انقلاب ملت ایران اعلام کردم.
    رهبر انقلاب 1959 کوبا مقاومت ملت ایران در برابر فشارها و تحریمها را تحسین برانگیز خواند و افزود: این موضوع نشات گرفته از آگاهی و رشد فرهنگی مردم ایران است.
    فیدل کاسترو با اشاره به حضور رییس جمهوری کشورمان در اجلاس سران جنبش عدم تعهد ادامه داد: سخنرانی چشمگیر شما در این اجلاس را به دقت گوش دادم و این سخنان و حضورتان در این منطقه روحیه مثبتی در آمریکای لاتین ایجاد کرده است.
    وی در پایان با اشاره به بحران آب در نقاط مختلف جهان تاکید کرد که در برنامه ریزی آینده کشورهای جهان، آب مساله محوری خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو