عصر بازار

بهره برداری از ۱۳ دستگاه خودپرداز برون شعبه یی در ایلام

عصر اعتبار- در راستای توسعه بازار وگسترش خدمات بانکداری الکترونیک وکسب درآمدهای غیرمشاع، تعداد ۱۳ دستگاه خودپرداز برون شعبه یی، شامل ۱۱دستگاه دیواری و۲ دستگاه سالنی در استان ایلام به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۱۳ دستگاه خودپرداز برون شعبه یی در ایلام
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»،  مهردادعلیزاده مدیر شعب بانک در استان در خصوص بهره برداری از خدمات بانکداری الکترونیک در این مدیریت گفت: نگاه این مدیریت به راه اندازی سیستم های خودپرداز های بیرونـی نگاهی کیفی و همراه با کنترل هزینه ها است.
    وی در ادامه افزود: در جانمایی خودپردازهای سالنـی و دیواری خدمت رسانی به عموم مردم به خصوص در مکان های پرتردد شهری و نیز سهولت دسترسی مشتریان به خدمات بانکداری در اولویت بوده است.
    علیزاده هم چنین تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در استان ایلام، درآمد زایی بیشتر تلاش جهت شناسایی نیاز ها و امکانات موردنظر مشتریان ادامه دارد و بر همین مبنا نصب و راه اندازی خودپردازهای جدید در  مکان های دیگر مورد بررسی قرار می گیرد.
    وی ادامه داد: بانک قوامین  با در اختیار داشتن بیش از 5 درصد از منابع کل کشور و بیش از 730 شعبه در سراسر کشور عضوی فعال در شعبه ی بانکی کشور است و پرونده یی درخشان در ساماندهی موسسه های  پس انداز و قرض الحسنه غیر مجاز در همکاری با بانک مرکزی داشته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی