عصر بازار

معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور:

وصول مالیات عادلانه؛ نتیجه اجرای طرح جامع مالیاتی است

عصر اعتبار- معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور گفت: وصول مالیات عادلانه از مودیان مالیاتی با استفاده از طرح جامع مالیاتی و استفاده از بانک اطلاعاتی جامع آن از برنامه‌های امور مالیاتی کشور است.

وصول مالیات عادلانه؛ نتیجه اجرای طرح جامع مالیاتی است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، نادر جنتی در سفر به شهرکرد در آئین تودیع و معارفه مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: طرح جامع مالیاتی یکی از راه‌های اساسی نجات کشور از اقتصاد وابسته به نفت است.

    وی تصریح کرد: تنها راه قطع وابستگی اقتصاد کشور به نفت به عنوان یک بیماری مذمن، جایگزین کردن درآمدهای مالیاتی به جای درآمدهای نفتی است.

    جنتی گفت: وصول مالیات عادلانه از مودیان مالیاتی با استفاده از طرح جامع مالیاتی و استفاده از بانک اطلاعاتی جامع آن از برنامه‌های امور مالیاتی کشور است.

    معاون مالیات‌های مستقیم با اشاره به افزایش میزان وصول مالیات همراه با رضایت‌مندی بیشتر در طرح جامع مالیاتی، افزود: گوهر اعتماد بین مودیان و ماموران مالیاتی با اجرای این طرح تقویت خواهد شد.

    وی خاطرنشان کرد: ایجاد استقلال اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور، افزایش خلاقیت تولیدکنندگان، افزایش ثروت ملی و کاهش قیمت محصولات از نتایج خرید کالاهای تولید داخل کشور است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی